💡 Opis stanowiska:
- Udział w przygotowaniu strategii dla poszczególnych klientów/marek bądź wdrażanie strategii klienta
- Prowadzenia profili brandowych oraz kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- Udział w tworzeniu treści na profile w social media (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, wsparcie YouTube)
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji
- Praca w pełnym lub niepełnym (min. pół etatu) wymiarze godzin
📌 Wymagania:
- doświadczenie w pracy w social mediach
- lekkie pióro i zdolności copywriterskie
- samodzielność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego
- dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień buzz marketingu, womm
📌 Co oferujemy?
- naukę w doświadczonym, kreatywnym zespole
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- stałą pracę ze znanymi markami
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i efektywności pracy
- Nieograniczony dostęp do kawy i niebanalne towarzystwo ☕
- Możliwość pracy zdalnej
📩 Wyślij swoje CV za pomocą Rocket Jobs