W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz stale poszerzającym się asortymentem marki OstroVit, poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku specjalisty ds. e-commerce.
Specjalista ds. e-commerce
📌 Lokalizacja Zambrów, Sitarska 16
📝 Umowa o pracę
🏢 Praca stacjonarna
☀️ Tryb pracy 1 zmianowa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Budowanie wizerunku firmy na obecnych i nowych rynkach,
- Formatowanie treści w HTML-u,
- Rozwijanie sklepu internetowego oraz sprzedaży na obecnych i nowych marketplace,
- Kontakt z zewnętrznymi usługodawcami i copywriterami,
- Przygotowywanie raportów na potrzeby analizy sprzedaży,
- Współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy.
Kilka wymagań, które musisz spełniać:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- Doskonałe odnajdywanie się w środowisku Internetu,
- Znajomość urządzeń sieciowych i administracji siecią IT,
- Znajomość zagadnień i narzędzi e-commerce, np. platform SaaS,
- Dobra organizacja pracy, wysoka samodzielność.
Oferujemy:
- 📝 Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę.
- 💼 Zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie.
- 🙌🏻 Pracę w młodym ambitnym zespole.
- ☕ Stabilność i komfortowe warunki pracy.
- 📣 Bezpłatną naukę języka angielskiego.
- 💸 Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy.
- 👨🏻💻 Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności.
- 🏃🏻 Benefity pracownicze takie jak karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, rabat na firmowe produkty.
Rozpoczęcie pracy i pierwsze dni
- Pierwszego dnia pracy nowy pracownik wprowadzany jest do organizacji i zapoznany ze specyfiką danego stanowiska pracy.
- Przez pierwsze dni lub tygodnie, w zależności od przydzielonych obowiązków, nowi pracownicy przechodzą indywidualne szkolenie.
- Dzięki takiemu procesowi możliwe jest sprawne i bezstresowe poznanie firmy i jej struktury przez każdego nowego pracownika.
Największym atutem firmy są ludzie, pozytywne relacje oraz wzajemna życzliwość. To przekłada się na dobrą atmosferę pracy i w dużej mierze dzięki temu przychodzi się z chęcią do pracy.