Specjalista ds. sprzedaży PR marketingu
Marketing

Specjalista ds. sprzedaży PR marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Nowo odrestaurowany kompleks Hotel & SPA  oraz jedno z najpiękniejszych miejsc wypoczynku na Warmii, wraz z prężnym rozwojem, do współpracy poszukuje kreatywnej i ambitnej osoby jako
 
Specjalista ds. sprzedaży, PR i marketingu
 
Weźmiesz udział w tworzeniu strategii marketingowej i promocyjnej, pomożesz ustalić cele i będziesz monitorować efektywność prowadzonych działań PR’owo - sprzedażowych. Będziesz ambasadorem marki, nawiązującym współprace z nowymi partnerami, a także reprezentującym Nas na konferencjach i targach. Przeanalizujesz potrzeby i zachowania potencjalnych klientów, zaproponujesz i wdrożysz nowe możliwości dotarcia do nich. Będziesz mieć dużą swobodę w realizacji działań reklamowych w oparciu o nowe trendy. 

W skład kompleksu pałacowego wchodzą m.in. hotel z 50 pokojami, 6 sal konferencyjnych, restauracja z wykwintną, regionalną kuchnią, 3 gabinety SPA, stadnina oraz hotel dla koni. Do dyspozycji gości są również XIX-wieczny park, sala sportowa, siłownia oraz zaprojektowana specjalnie dla najmłodszych sala zabaw dla dzieci Kids Fun.

 
GŁÓWNE ZADANIA: 

  • Ścisła współpraca z Zarządem hotelu przy tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży, marketingu hotelu, aktywne pozyskiwanie, sprzedaż i promocja usług hotelowych
  • Ustalanie celów, koordynacja, monitorowanie i realizacja operacyjnych zadań marketingowych
  • Tworzenie oraz realizacja strategii e-marketingowej firmy,
  • Analizowanie wzorców zachowań klientów w celu optymalizacji efektywności działań marketingowych
  • Monitorowanie trendów, analizy rynku grup docelowych oraz tendencji na rynku i proponowanie nowych taktyk dotarcia do klienta
  • Prowadzenie działań komunikacyjnych, storytelling i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i oferowanego produktu 
  • Budżetowanie działań oraz bieżący monitoring realizacji budżetu,
  • Ocena efektywności działań wraz z opracowywaniem wniosków i propozycji kolejnych działań lub działań naprawczych,
  • Wyszukiwanie potencjału do optymalizacji i innowacji działań marketingowych i PR
  • Ciągła nauka i dzielenie się zdobytą wiedzą, 
  • Nastawienie na rozwój i poszerzanie umiejętności.

 
CZEGO OCZEKUJEMY: 

  • Doświadczenie z zakresu sprzedaży usług hotelowych: w tworzeniu strategii i samodzielnej realizacji kampanii marketingowych i reklamowych potwierdzone mierzalnymi sukcesami;
  • Praktyczna znajomość i zastosowanie narzędzi marketingowych (SEO, SEM, Adwords, Analytics, Facebook Ads, content marketing, webpush, marketing automation, marketing wirusowy itp.)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
  • Storytelling, copywriting, umiejętność redakcji tekstów marketingowych
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i negocjacyjne
  • Analityczny umysł i chęć analizy danych, mierzenia postępów 
  • Umiejętność i chęć ustalania celów i priorytetów dla siebie i członków zespołu
  • Odwaga w realizowaniu zadań wykraczających poza strefę komfortu
  • Obsługa pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,

Mile widziane:

  • Zmysł estetyczny
  • „lekkie pióro”
  • Znajomość platform CMS, np. Wordpress
  • Doświadczenie przy projektowaniu lub zarządzaniu stronami internetowymi 
  • Podstawowa znajomość HTML5, CSS, JS
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem marketingowym

 
Co możemy zaoferować:

  • Możliwość  wprowadzania nowoczesnych rozwiązań marketingowych,
  • Krótki czas od pomysłu do wdrożenia.
  • Realny wpływ na tworzony produkt.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Bogaty pakiet socjalny m. in.: ubezpieczenie grupowe, programy prozdrowotne, Fundusz Świadczeń Socjalnych:  bony i inne;