Nowo odrestaurowany kompleks Hotel & SPA oraz jedno z najpiękniejszych miejsc wypoczynku na Warmii, wraz z prężnym rozwojem, do współpracy poszukuje kreatywnej i ambitnej osoby jako
Specjalista ds. sprzedaży, PR i marketingu
Weźmiesz udział w tworzeniu strategii marketingowej i promocyjnej, pomożesz ustalić cele i będziesz monitorować efektywność prowadzonych działań PR’owo - sprzedażowych. Będziesz ambasadorem marki, nawiązującym współprace z nowymi partnerami, a także reprezentującym Nas na konferencjach i targach. Przeanalizujesz potrzeby i zachowania potencjalnych klientów, zaproponujesz i wdrożysz nowe możliwości dotarcia do nich. Będziesz mieć dużą swobodę w realizacji działań reklamowych w oparciu o nowe trendy.
W skład kompleksu pałacowego wchodzą m.in. hotel z 50 pokojami, 6 sal konferencyjnych, restauracja z wykwintną, regionalną kuchnią, 3 gabinety SPA, stadnina oraz hotel dla koni. Do dyspozycji gości są również XIX-wieczny park, sala sportowa, siłownia oraz zaprojektowana specjalnie dla najmłodszych sala zabaw dla dzieci Kids Fun.
GŁÓWNE ZADANIA:
- Ścisła współpraca z Zarządem hotelu przy tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży, marketingu hotelu, aktywne pozyskiwanie, sprzedaż i promocja usług hotelowych
- Ustalanie celów, koordynacja, monitorowanie i realizacja operacyjnych zadań marketingowych
- Tworzenie oraz realizacja strategii e-marketingowej firmy,
- Analizowanie wzorców zachowań klientów w celu optymalizacji efektywności działań marketingowych
- Monitorowanie trendów, analizy rynku grup docelowych oraz tendencji na rynku i proponowanie nowych taktyk dotarcia do klienta
- Prowadzenie działań komunikacyjnych, storytelling i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i oferowanego produktu
- Budżetowanie działań oraz bieżący monitoring realizacji budżetu,
- Ocena efektywności działań wraz z opracowywaniem wniosków i propozycji kolejnych działań lub działań naprawczych,
- Wyszukiwanie potencjału do optymalizacji i innowacji działań marketingowych i PR
- Ciągła nauka i dzielenie się zdobytą wiedzą,
- Nastawienie na rozwój i poszerzanie umiejętności.
CZEGO OCZEKUJEMY:
- Doświadczenie z zakresu sprzedaży usług hotelowych: w tworzeniu strategii i samodzielnej realizacji kampanii marketingowych i reklamowych potwierdzone mierzalnymi sukcesami;
- Praktyczna znajomość i zastosowanie narzędzi marketingowych (SEO, SEM, Adwords, Analytics, Facebook Ads, content marketing, webpush, marketing automation, marketing wirusowy itp.)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
- Storytelling, copywriting, umiejętność redakcji tekstów marketingowych
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i negocjacyjne
- Analityczny umysł i chęć analizy danych, mierzenia postępów
- Umiejętność i chęć ustalania celów i priorytetów dla siebie i członków zespołu
- Odwaga w realizowaniu zadań wykraczających poza strefę komfortu
- Obsługa pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
Mile widziane:
- Zmysł estetyczny
- „lekkie pióro”
- Znajomość platform CMS, np. Wordpress
- Doświadczenie przy projektowaniu lub zarządzaniu stronami internetowymi
- Podstawowa znajomość HTML5, CSS, JS
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem marketingowym
Co możemy zaoferować:
- Możliwość wprowadzania nowoczesnych rozwiązań marketingowych,
- Krótki czas od pomysłu do wdrożenia.
- Realny wpływ na tworzony produkt.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet socjalny m. in.: ubezpieczenie grupowe, programy prozdrowotne, Fundusz Świadczeń Socjalnych: bony i inne;