Jesteśmy firmą marketingową oferującą usługi e-commerce dla amerykańskiej marki Paul Rich, sprzedającą przez Internet zegarki na całym świecie, w szczególności w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej (www.paul-rich.com). Specjalizujemy się w sprzedaży na kanałach social media. Obecnie rekrutujemy na pozycję:
Customer Service Representative
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegółowy opis obowiązków:
- Obsługa czatu na stronie internetowej w języku angielskim
- Obsługa czatu na firmowym profilu Facebook page w języku angielskim
- Obsługa direct messages na Instagramie
- Udzielanie klientom informacji w odpowiedzi na zapytania e-mailowe
- Udzielanie klientom informacji w odpowiedzi na zapytania telefoniczne
- Kompleksowa obsługa zamówień klientów (wyjaśnianie niejasności, edycja danych klientów w systemie, zmiana adresu wysyłki na życzenie klientów, kontrola zwrotów)
- Monitorowanie wysyłki pod względem dostarczenia towaru
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces obsługi klienta
- Współpraca z centrum logistycznym w USA
- Podejmowanie decyzji o zwrocie pieniędzy za transakcje, przyznania rabatu, ponownego wysłania przesyłki
Wymagania (warunek konieczny):
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. C1
- Doświadczenie w zakresie obsługi klientów indywidualnych
- Rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej oraz pro klienckie nastawienie
- Umiejętność współpracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy
- Wysoki poziom zaangażowania, proaktywna postawa i inicjatywa w działaniu
Rekomendowane:
- 0-2 lata doświadczenia w pracy w sklepie internetowym
- Znajomość platform sprzedaży takich jak Shopify, Magento, WooCommerce, Prestashop lub podobne
- Umiejętność bardzo szybkiego pisania na klawiaturze w języku angielskim
Oferujemy:
- Możliwość doskonalenia języka angielskiego w codziennej pracy w międzynarodowym środowisku
- Perspektywy rozwoju zawodowego
- Pracę na skale międzynarodową od pierwszego dnia
- Możliwość pracy na nocną zmianę (22:00-06:00)