Copywriter/Content Manager
Marketing

Copywriter/Content Manager

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Personal PR – największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej z ponad 12-letnim doświadczeniem. W naszej ofercie znajdują się kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, pozwalające klientom i partnerom realizować cele wizerunkowe oraz biznesowe. Specjalizujemy się w tworzeniu strategii i kampanii marketingowych, a także wdrażaniu ich w życie. Działamy w obszarach: media relations, social media, influencer marketing, employer branding, branding, digital marketing, content marketing, crisis management. Prowadzone przez nas działania doceniane są przez globalne marki, jak też firmy o charakterze lokalnym.
 
Fascynuje Cię tworzenie treści? Dołącz do naszego zespołu!
Ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy osoby na stanowisko:
 
Copywriter/Content Manager

Zakres obowiązków to m.in.:

  • przygotowywanie treści na profile klientów w mediach społecznościowych – cele wizerunkowe i sprzedażowe,
  • przygotowywanie materiałów dla mediów,
  • tworzenie haseł kampanii reklamowych, promocyjnych,
  • monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online,
  • wyłapywanie momentów dla RTM,
  • wyszukiwanie insightów, które pomogą nam się rozwijać jeszcze szybciej,
  • udział w inspirujących spotkaniach projektowych i pracach kreatywnych,
  • wsparcie zespołu w codziennych działaniach,
  • tworzenie analiz i raportów dla klientów.
 
Czego oczekujemy?

  • zainteresowania mediami społecznościowym i trendami w internecie,
  • umiejętności błyskotliwego i trafnego komentowania rzeczywistości słowem pisanym,
  • poprawnego posługiwania się językiem polskim,
  • rozróżniania form pisanych krótkich i długich,
  • wiedzy na temat zasad pisania artykułów, informacji prasowych, tekstów eksperckich,
  • szybkiej adaptacji do nowych tematów i nauki specyfiki różnych branż, dla których pracujemy,
  • umiejętności skutecznego poszukiwania i weryfikowania informacji,
  • dobrej znajomości języka angielskiego, 
  • dobrej znajomości programów MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • motywacji do działania, nastawienia na współpracę z zespołem oraz świadomego kształtowania swojej pozycji w zespole,
  • zaangażowania, samodzielności, inicjatywy, komunikatywności, obowiązkowości i terminowości,
  • odporności na stres.
 
Co oferujemy?

  • pracę z cenionym w branży zespołem, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale od 2 800,00 do 5 000,00 zł brutto oraz atrakcyjne dodatki,
  • zatrudnienie na umowie zlecenie lub B2B,
  • uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz konferencjach branżowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego i wykonywania zadań spoza zakresu ogłoszenia,
  • dodatki na badania medyczne,
  • udział w miłych spotkaniach integracyjnych zespołu,
  • zajęcia z biznesowego angielskiego,
  • możliwość awansu poziomego i pionowego,
  • pełną wyzwań, pozbawioną nudy pracę w doskonałej atmosferze,
  • pochwały i nagrody za dobrze wykonaną pracę,
  • stabilny rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji, która stabilnie radzi sobie w COVIDowych czasach!
 
 
Wyślij nam swoje CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny do dnia 31 stycznia 2021r. Odezwiemy się do wybranych osób.