Spec. ds. sprzedaży i obsługi klienta
Sprzedaż

Spec. ds. sprzedaży i obsługi klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Co zyskujesz dołączając do nas?

  • Będziesz pionierem – pakiety medyczne dla psów i kotów to w Polsce nowość, będziesz z nami współtworzyć historię.
  • Dużo się nauczysz – pracujemy w twórczej, start-upowej atmosferze z ludźmi od lat związanymi ze środowiskiem biznesu, marketingu, CRM czy weterynarii – lubimy dzielić się doświadczeniem.
  • Łatwo dojedziesz – pracujemy w dogodnej lokalizacji (zaraz przy metrze).
  • Dobrze zarobisz – na wysokość wynagrodzenia wpływać będą Twoje kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie.
  • Decyzyjność  –  nasza struktura jest płaska, wiele decyzji podejmujemy razem.
 
Co oferujemy?

  • Ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem – bo warto czerpać wiedzę od specjalistów!
  • Benefity pracownicze – opieka medyczna Medicover  dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka.
  • Niezbędny sprzęt do pracy – laptop, telefon oraz inne urządzenia / materiały na Twoją prośbę.
  • Luźne piątki: kończymy o 14 – bo weekend nie może czekać!
  • Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
  • Elastyczny model współpracy – do wyboru B2B, umowa o pracę, zlecenie lub umowa o dzieło.
 
Czego oczekujemy?

  • postawy proaktywnej, zgłaszania nowych pomysłów, 100% zaangażowania,
  • sprzedaży pakietów PETHELP do klientów indywidualnych (leady, baza),
  • sprzedaż benefitu pracowniczego PETHELP w firmach i korporacjach,
  • onboarding klientów, rozwiązywanie reklamacji, umawianie wizyt w placówkach weterynaryjnych nie zrzeszonych w sieci PETHELP,
  • obsługę posprzedażową klientów,
  • raportowania swoich postępów sprzedażowych,
  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży,
  • rozwijania pozyskanej bazy klientów (dosprzedaż, uzyskanie polecenia, member get member),
  • umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych,
  • samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy,
  • pozytywnego nastawienia oraz nastawienia na realizację celów.