Co zyskujesz dołączając do nas?
-
Będziesz pionierem – pakiety medyczne dla psów i kotów to w Polsce nowość, będziesz z nami współtworzyć historię.
-
Dużo się nauczysz – pracujemy w twórczej, start-upowej atmosferze z ludźmi od lat związanymi ze środowiskiem biznesu, marketingu, CRM czy weterynarii – lubimy dzielić się doświadczeniem.
-
Łatwo dojedziesz – pracujemy w dogodnej lokalizacji (zaraz przy metrze).
-
Dobrze zarobisz – na wysokość wynagrodzenia wpływać będą Twoje kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie.
-
Decyzyjność – nasza struktura jest płaska, wiele decyzji podejmujemy razem.
Co oferujemy?
-
Ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem – bo warto czerpać wiedzę od specjalistów!
-
Benefity pracownicze – opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka.
-
Niezbędny sprzęt do pracy – laptop, telefon oraz inne urządzenia / materiały na Twoją prośbę.
-
Luźne piątki: kończymy o 14 – bo weekend nie może czekać!
-
Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
-
Elastyczny model współpracy – do wyboru B2B, umowa o pracę, zlecenie lub umowa o dzieło.
Czego oczekujemy?
- postawy proaktywnej, zgłaszania nowych pomysłów, 100% zaangażowania,
- sprzedaży pakietów PETHELP do klientów indywidualnych (leady, baza),
- sprzedaż benefitu pracowniczego PETHELP w firmach i korporacjach,
- onboarding klientów, rozwiązywanie reklamacji, umawianie wizyt w placówkach weterynaryjnych nie zrzeszonych w sieci PETHELP,
- obsługę posprzedażową klientów,
- raportowania swoich postępów sprzedażowych,
- minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży,
- rozwijania pozyskanej bazy klientów (dosprzedaż, uzyskanie polecenia, member get member),
- umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych,
- samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy,
- pozytywnego nastawienia oraz nastawienia na realizację celów.