Brand Manager
Zarządzanie

Brand Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

BRAND MANAGER

Opis:
 

Spółka Phenicoptere Sp. z o.o. - dynamicznie rozwijająca się firma z branży beauty. Producent i dystrybutor marki GLOV, innowacyjnych rękawic do demakijażu samą wodą, akcesoriów SPA oraz innowacyjnych kosmetyków do pielęgnacji. Działamy w ponad 40 krajach, z sukcesem współpracując z największymi markami z całego świata. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na dalszy rozwój jednej z najszybciej rozwijających się spółek w Centralnej i Wschodniej Europie wg rankingu Deloitte Technology Fast 50, dołącz do nas:

Czego oczekujemy:

  • Must have minimum 5 letniego doświadczenia w sektorze kosmetycznym lub FMCG 
  • Umiejętności wychwytywania trendów i adaptowania ich do strategii marki 
  • Wysokiej świadomości biznesowej 
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektowym z umiejętnościami priorytetyzowania tasków i rozdzielania ich w zespole 
  • Strategicznego myślenia 360 stopni 
  • Mocno rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz wiedzy marketingowej 
  • Doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu marką oraz prowadzeniu projektów wdrożeniowych 
  • Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań i nastawienia na cel 
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, Power Point, Word) 
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie 
  • Komunikatywności, umiejętności i doświadczenia w zarządzania zespołem 
  • Nastawienia na jakość oraz realizację celów

Co będziesz robić?

  • Tworzyć długoterminową strategię marki 
  • Rozwijać portfel produktów zgodnie ze strategią marki oraz trendami rynkowymi 
  • Kompleksowo prowadzić projekty związane z wprowadzeniem na rynek nowych akcesoriów i produktów kosmetycznych 
  • Uczestniczyć w tworzeniu polityki handlowej dla poszczególnych brandów w portfelu marki 
  • Tworzyć koncepcję działań promocyjnych i planować kampanie reklamowe dla linii produktów prowadzonego portfela marki 
  • Tworzyć briefy, szeroko rozumianych treści reklamowych oraz promocyjnych kampanii dla działu marketingu 
  • Kształtować procesy doskonalenia produktów, decydować o starcie i zakończeniu cyklu życia produktów 
  • Tworzyć budżet dla całego portfela produktów, prowadzić analizy finansowe celowości planowanych wydatków oraz efektywności już poniesionych 
  • Kontrolować i zarządzać rentownością produktów (TKW, P&L) 
  • Tworzyć bieżącą analizę konkurencji, identyfikacji potrzeb rynkowych, poszukiwać nowych innowacyjnych rozwiązań oraz szans rozwoju marki 
  • Przygotowywać raporty marketingowe dla Zarządu odnośnie kampanii i akcji promocyjnych oraz rezultatów finansowych 
  • Nadzorować pracę podległego zespołu
 
Co oferujemy: 

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o bardzo dużym potencjale wzrostowym
  • Pracę z produktami najwyższej jakości. Tworzymy produkty na globalnym innowacyjnym poziomie 
  • Jasną ścieżkę kariery oraz udział w projektach pozwalających na ciągły rozwój i spełnienie zawodowe 
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie zespołu profesjonalistów 
  • System kursów i szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • Kartę Multisport oraz Medicover 
  • Możliwość pracy zdalnej