BRAND MANAGER
Opis:
Spółka Phenicoptere Sp. z o.o. - dynamicznie rozwijająca się firma z branży beauty. Producent i dystrybutor marki GLOV, innowacyjnych rękawic do demakijażu samą wodą, akcesoriów SPA oraz innowacyjnych kosmetyków do pielęgnacji. Działamy w ponad 40 krajach, z sukcesem współpracując z największymi markami z całego świata. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na dalszy rozwój jednej z najszybciej rozwijających się spółek w Centralnej i Wschodniej Europie wg rankingu Deloitte Technology Fast 50, dołącz do nas:
Czego oczekujemy:
- Must have minimum 5 letniego doświadczenia w sektorze kosmetycznym lub FMCG
- Umiejętności wychwytywania trendów i adaptowania ich do strategii marki
- Wysokiej świadomości biznesowej
- Doświadczenia w zarządzaniu projektowym z umiejętnościami priorytetyzowania tasków i rozdzielania ich w zespole
- Strategicznego myślenia 360 stopni
- Mocno rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz wiedzy marketingowej
- Doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu marką oraz prowadzeniu projektów wdrożeniowych
- Komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań i nastawienia na cel
- Bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, Power Point, Word)
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Komunikatywności, umiejętności i doświadczenia w zarządzania zespołem
- Nastawienia na jakość oraz realizację celów
Co będziesz robić?
- Tworzyć długoterminową strategię marki
- Rozwijać portfel produktów zgodnie ze strategią marki oraz trendami rynkowymi
- Kompleksowo prowadzić projekty związane z wprowadzeniem na rynek nowych akcesoriów i produktów kosmetycznych
- Uczestniczyć w tworzeniu polityki handlowej dla poszczególnych brandów w portfelu marki
- Tworzyć koncepcję działań promocyjnych i planować kampanie reklamowe dla linii produktów prowadzonego portfela marki
- Tworzyć briefy, szeroko rozumianych treści reklamowych oraz promocyjnych kampanii dla działu marketingu
- Kształtować procesy doskonalenia produktów, decydować o starcie i zakończeniu cyklu życia produktów
- Tworzyć budżet dla całego portfela produktów, prowadzić analizy finansowe celowości planowanych wydatków oraz efektywności już poniesionych
- Kontrolować i zarządzać rentownością produktów (TKW, P&L)
- Tworzyć bieżącą analizę konkurencji, identyfikacji potrzeb rynkowych, poszukiwać nowych innowacyjnych rozwiązań oraz szans rozwoju marki
- Przygotowywać raporty marketingowe dla Zarządu odnośnie kampanii i akcji promocyjnych oraz rezultatów finansowych
- Nadzorować pracę podległego zespołu
Co oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o bardzo dużym potencjale wzrostowym
- Pracę z produktami najwyższej jakości. Tworzymy produkty na globalnym innowacyjnym poziomie
- Jasną ścieżkę kariery oraz udział w projektach pozwalających na ciągły rozwój i spełnienie zawodowe
- Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie zespołu profesjonalistów
- System kursów i szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Kartę Multisport oraz Medicover
- Możliwość pracy zdalnej