Digital Marketing Manager
Marketing

Digital Marketing Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Na stanowisku Digital Marketing Manager do Twoich zadań należeć będzie:
  • rozwój kanałów płatnych przy współpracy z zewnętrznymi partnerami w zakresie performance marketingu
  • współpraca z zewnętrznymi zagranicznymi partnerami jak agencje PR w zakresie launchu nowych produktów
  • testowanie nowych płatnych kanałów pozyskiwania jakościowego ruchu (agregatory, afiliacja) 
  • śledzenie i raportowanie kluczowych KPI w celu optymalizacji pozyskiwania ruchu i konwersji
  • nieustanne poszukiwanie sposobów na zwiększenie ruchu i optymalizację konwersji na całym etapie lejka - od dostarczalności maili po mikrokonwersje
  • współpraca w zakresie kampanii na Kickstarterze

Chcemy z Tobą pracować jeśli:
  • masz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu wysoko-budżetowymi kampaniami (Google Ads & Facebook Ads) na rynkach zagranicznych
  • masz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w eCommerce działającym globalnie
  • Google Analytics znasz lepiej niż własną kieszeń
  • masz doświadczenie w pracy z narzędziami klasy CDXP i potrafisz je wykorzystać w kampaniach performance
  • dobrze znasz różne modele atrybucji i potrafisz z nich korzystać (wiedza na temat takich modeli jak wartość Shapleya czy łańcuchy Markova będzie dodatkowym atutem)
  • pracowałaś/eś na dużych katalogach produktowych, które miały więcej niż 100 tysięcy produktów
  • bardzo dobrze znasz język angielski

Mile widziana będzie:
  • znajomość SEO
  • doświadczenie z testami A/B
  • biegłość w obsłudze Google Tag Managera i Google Data Studio oraz R

Prosimy wysyłać zgłoszenia i CV za pomocą Rocket Jobs.
Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto