Na stanowisku Digital Marketing Manager do Twoich zadań należeć będzie:
- rozwój kanałów płatnych przy współpracy z zewnętrznymi partnerami w zakresie performance marketingu
- współpraca z zewnętrznymi zagranicznymi partnerami jak agencje PR w zakresie launchu nowych produktów
- testowanie nowych płatnych kanałów pozyskiwania jakościowego ruchu (agregatory, afiliacja)
- śledzenie i raportowanie kluczowych KPI w celu optymalizacji pozyskiwania ruchu i konwersji
- nieustanne poszukiwanie sposobów na zwiększenie ruchu i optymalizację konwersji na całym etapie lejka - od dostarczalności maili po mikrokonwersje
- współpraca w zakresie kampanii na Kickstarterze
Chcemy z Tobą pracować jeśli:
- masz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu wysoko-budżetowymi kampaniami (Google Ads & Facebook Ads) na rynkach zagranicznych
- masz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w eCommerce działającym globalnie
- Google Analytics znasz lepiej niż własną kieszeń
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami klasy CDXP i potrafisz je wykorzystać w kampaniach performance
- dobrze znasz różne modele atrybucji i potrafisz z nich korzystać (wiedza na temat takich modeli jak wartość Shapleya czy łańcuchy Markova będzie dodatkowym atutem)
- pracowałaś/eś na dużych katalogach produktowych, które miały więcej niż 100 tysięcy produktów
- bardzo dobrze znasz język angielski
Mile widziana będzie:
- znajomość SEO
- doświadczenie z testami A/B
- biegłość w obsłudze Google Tag Managera i Google Data Studio oraz R
Prosimy wysyłać zgłoszenia i CV za pomocą Rocket Jobs.
Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto