Analityk Marketingowy – Automarket.pl
Marketing

Analityk Marketingowy – Automarket.pl

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Automarket.pl to miejsce, gdzie każdy może kupić pewny samochód, nowy i używany. Działamy od lipca 2020 roku i mamy ambicję zmienić rynek samochodowy w Polsce. Dołącz do nas!

Na co dzień jako Analityk: 

  • analizujesz efektywności działań marketingowych we wszystkich kanałach m.in. Google Ads, remarketing, social media, SEO
  • analizujesz na bieżąco zachowania użytkowników platformy, bazująca m.in. na Google Analytics czy Hotjar
  • proaktywnie poszukujesz insighty, wyłapujesz problemy i „wąskie gardła” w procesach
  • codzienne inspirujesz marketing i sprzedaż danymi i insightami wynikającymi z danych, okresowo przekazujesz informacje do zespołów w formie raportów czy prezentacji 
  • oceniasz istotność wyników i ich wpływu na biznes, rekomendujesz kierunki i priorytety zmian, zarówno w działaniach marketingowych jak i w procesach, UX platformy czy kreacji 
  • samodzielnie wdrażasz czy koordynujesz, wspólnie z pozostałymi działami, zmiany bazujące na danych, zarówno w działaniach marketingowych jak i w procesach czy budowie strony 
  • samodzielne definiujesz analitykę portalu, wdrażasz ją wspólnie z IT oraz w narzędziach marketingowych 
  • współpracujesz z zespołami analitycznymi Grupy Kapitałowej PKO BP w zakresie wspólnych działań, łączonej analityki, wypracowywania modeli analitycznych 
  • przygotowujesz raporty i dashboardy w różnych narzędziach, m.in. data studio

To stanowisko może być Twoje jeśli: 

  • masz minimum 3-5 lat doświadczenia związanego z analizą danych marketingowych
  • Twoją pasją jest analiza i  duża chęć do pracy z danymi i generowania wniosków na bazie danych 
  • posiadasz wysokie umiejętności analityczne, łączenie faktów, szybkie wyciąganie wniosków 
  • masz zapał do wdrażania zmian od A do Z w obszarach budowy stron, procesów czy działań marketingowych 
  • potrafisz pracować z odbiorcami analiz – komunikowanie i prezentowanie danych w ciekawy, prosty i angażujący sposób 
  • potrafisz stawiać priorytety, oceniać istotności działań, ich wpływu na biznes
  • dobrze organizujesz pracę w rozproszonej strukturze, bazującej na współpracy z różnymi podmiotami i dostawcami 
  • cechują Ciebie: proaktywność, samodzielność, odpowiedzialność i wytrwałość we wdrażaniu projektów 
  • Znasz narzędzia: Środowisko Google (m.in. Tag Manager, Analytics, Search Console, Optimize, Data studio)HotjarExcel zaawansowanyInne – miło nam będzie poznać narzędzia, na których pracujesz 

Dołączając do naszej organizacji zyskasz: 

  • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę w jednej z najlepszych firm leasingowych  należącej do Grupy Kapitałowej Największego Banku w Polsce,
  • pracę w gronie profesjonalistów,  możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, kwalifikacji wraz z systemem premiowym uzależnionym od realizacji celów okresowych 
  • możliwość korzystania z pakietu socjalnego: opieka medyczna, pakiet MultiSport, Pracowniczy Program Emerytalny