Key Account Manager
Sprzedaż

Key Account Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Zostań Key Account Manager w Placeme!  

Jesteśmy polsko-portugalskim startupem działającym w obszarze geoanalityki i machine learning. W dużym uproszczeniu tworzymy innowacyjną aplikację, która dostarcza naszym klientom szereg informacji na temat ich klientów w świecie offline – a to wszystko przy wykorzystaniu danych mobilnych! 😲

W związku z intensywnym rozwojem produktu oraz planowaną ekspansją na rynki zagraniczne, placeme poszukuje osoby na stanowisko Key Account Manager.

Potrzebujemy osoby, która potrafi budować długofalowe relacje, słuchać potrzeb swoich klientów, wspierać ich przez cały proces sprzedaży – ale też długo po jego zakończeniu. 
Szukamy kogoś kto rozumie, jak ważne w rozwoju biznesu jest tworzenie relacji i zjednywanie sobie ludzi. Placeme stara się pomagać swoim klientom na co dzień rozwiązywać ich problemy, tego samego oczekujemy do Ciebie.
 
Wynagrodzenie: 

W zależności od doświadczenia przewidujemy wynagrodzenie podstawowe na poziomie od  6 500 PLN do 9 500 PLN brutto, oraz dodatkowo atrakcyjną premię zależną od wyników sprzedaży.
 
Aplikuj, jeżeli: 
 
  • Posiadasz około 2 lata doświadczenia w sprzedaży produktów skierowanych do klientów korporacyjnych.
  • Doradztwo i budowanie długofalowych relacji z Klientem to Twoja specjalność.
  • Potrafisz profesjonalnie przygotować personalizowane oferty handlowe i je zaprezentować.
  • Twoja znajomość języka angielskiego pozwala na swobodną komunikację (w piśmie i mowie).
  • Publiczne wystąpienia nie spędzają Ci snu z powiek.
 
Mile widziane: 

  • Doświadczenie w pracy z sektorami FMCG i Retail oraz zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Znajomość języka niemieckiego lub portugalskiego.

 Co będziesz robić w placeme:

➡ Budować i dbać o jak najlepsze, długofalowe relacje z klientami, a także pomagać w realizacji ich celów biznesowych.
➡ Analizować oraz optymalizować wykorzystywane rozwiązania i działania w celu ulepszania jakości procesu sprzedażowego.
➡ Prowadzić spotkania z klientami.
➡ Aktywnie uczestniczyć w procesach ofertowych i negocjować warunki biznesowe kontraktów.
➡ Nawiązywać nowe kontakty biznesowe i rozbudowywać bazę kliencką (zwłaszcza o klientów zagranicznych).

Otrzymasz od nas w zamian:

  •  Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej.
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, udział w konferencjach branżowych. 
  • Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów.
  • Pracę w luźnej atmosferze i w zgranym zespole.
  • Startupowy klimat i realny wpływ na rozwój firmy.
 
Jak wygląda rekrutacja?

Proces rekrutacyjny składa się z 4 etapów. Jeśli Twoje CV i wpisze się w nasze oczekiwania, czeka Cię:

1. Telefon od naszych ludzi z HR.  
2. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę, następie spotkasz się z założycielem Placeme.  
3. Po pomyślnym przejściu tego etapu dostaniesz zadanie rekrutacyjne, na które otrzymasz 7 dni. Jeżeli nadajesz się na to stanowisko, z pewnością będzie to dla Ciebie bułka z masłem. 
4. Po wysłaniu nam zadania, umówimy się z Tobą na jego omówienie i przekażemy ostateczną decyzje. 
 
Jeśli Placeme spełnia Twoje oczekiwania i uważasz, że jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko - wyślij nam swoje CV!

Więcej szczegółów znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://placeme.pl/stanowiska/business-developer/