W skrócie: szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w pracy w agencji. Szukasz pracy w kreatywnym i dynamicznym środowisku? Lubisz pracę z ludźmi, jesteś zorganizowany i sumienny? Jeśli tak, to praca jest dla Ciebie!
Co będziesz u nas robić?
- wspierać account managera w jego codziennych obowiązkach,
- współpracować bezpośrednio z klientami agencji,
- współprowadzić projekty social mediow i digitalowe,
- współuczestniczyć w powstawaniu kampanii,
- współpracować z wieloma działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, social media, PMO, development, finanse, legal),
- budować i utrzymywać relacje wewnątrz i na zewnątrz agencji.
Dlaczego Plej?:
- Trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service.
- Elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym.
- Dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować dla międzynarodowego Klienta, przy projektach social mediowych i digitalowych.
- Oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, udział w konferencjach branżowych.
- Doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich.
- A to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! 😊
Nasze oczekiwania:
- za Tobą co najmniej 2 lata pracy w agencji reklamowej,
- miałeś okazję pracować przy kampaniach social mediowych i/lub digitalowych,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim,
- dobrze radzisz sobie z organizacją pracy swojej i innych,
- jesteś komunikatywny i szybko nawiązujesz relacje:)
Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ. Let's Plej!