Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów BTL. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje? Szybko reagujesz i niestraszne są dla Ciebie humory kreacji? Jeśli tak, to praca jest dla Ciebie!
Co będziesz u nas robić?
- wspierać account managera w jego codziennych obowiązkach,
- utrzymywać pozytywne relacje z klientem i zespołem agencyjnym,
- współprowadzić projekty i kampanie BTL,
- współpracować z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP),
- monitorować i analizować rynek BTL, zwłaszcza w zakresie rynków obsługiwanego Klienta,
- przygotowywać i przedstawiać prezentacje ofertowe i koncepcyjne.
Nasze oczekiwania:
- posiadasz 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku,
- swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji BTL,
- wiesz jak pracować z grafikiem/kreacją i DTPem,
- potrafisz zorganizować pracę swoją i innych,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- jesteś otwarty na ludzi i lubisz z nimi pracować 😊
Dlaczego Plej?:
- Trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service.
- Elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym.
- Dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta.
- Oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych.
- Doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich.
- A to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! 😊
Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.