PORA NA POLA to internetowy targ naturalnego jedzenia. Zapewniamy świadomym konsumentom dostęp do rzemieślniczej żywności pochodzącej od wyselekcjonowanych rolników i zaufanych producentów. W PORA NA POLA wierzymy, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać. Dlatego wspieramy małe uprawy, stare odmiany, naturalne hodowle i tradycyjne metody produkcji.
Rośniemy bardzo dynamicznie, dlatego szukamy osoby z pasją do dobrego jedzenia, wierzącej w ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie, która pomoże nam wnieść nasze działania komunikacyjne na kolejny poziom.
Czekamy na Ciebie, jeśli lubisz wyzwania, chcesz codziennie wychodzić z pracy wiedząc, że zrobiłeś/łaś coś dobrego i rozwijać się w wielu obszarach.
Szukamy kreatywnych pasjonatów komunikacji i jakościowego jedzenia. Przed Tobą masa ciekawych i różnorodnych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić:
- Kreowanie i umacnianie wizerunku firmy oraz budowanie relacji z mediami, influencerami i akcjonariuszami;
- Samodzielne tworzenie i zarządzanie komunikacją na firmowych profilach social media (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube);
- Zarządzanie kalendarzem komunikacyjnym Pora na Pola;
- Wsparcie w optymalizacji doświadczenia klienta w procesie zakupowym;
- Tworzenie angażującej komunikacji newsletterowej oraz materiałów reklamowych i promocyjnych;
- Koordynacja współpracy z influencerami;
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział oferty, performance marketing, logistyka) i zewnętrznymi (specjaliści od performance marketingu, graficy, copywriterzy, fotografowie);
- Aktywne pozyskiwanie bezpłatnego ruchu.
W realizacji zadań zdecydowanie przyda się kilka super mocy:
- Pasja do rzemieślniczej i jakościowej żywności i napojów;
- Ciekawość do zgłębiania wiedzy o personach klientów;
- Umiejętność przekonywania do swoich racji;
- Otwartość na eksperymentowanie i testowanie pomysłów;
- Samodzielność, proaktywność, dobra organizacja pracy i terminowość;
- Minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych preferencyjnie w firmach z branży z e-commerce lub zdrowej żywności;
- Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów marketingowych i reklamowych, m.in. newsletterów, akcji promocyjnych, landing page’y, postów w social media;
- Praktyczna znajomość social media, podstawy Google Analytics oraz narzędzi do wysyłki newsletterów i automatyzacji marketingu;
- Orientacja w zagadnieniach związanych z SEO i content marketingiem;
- Umiejętność tworzenia jasnych i konkretnych briefów;
- Dobra znajomość trendów komunikacji marketingowej i e-commerce;
- Umiejętność pracy z danymi, wyciągania z nich trafnych wniosków, a następnie przekuwania ich w konkretne działania realizujące cele biznesowe;
- Lekkie pióro i umiejętność dopasowywania komunikacji do kanału i grupy docelowej;
- Doskonałe posługiwanie się językiem polskim;
A co dajemy od siebie?
- Umowa B2B z wynagrodzeniem 6000 - 8000 netto lub umowa o pracę z wynagrodzeniem 5000 - 7000 zł brutto;
- Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon);
- Po okresie wdrożenia możliwa częściowo praca zdalna;
- Realny wpływ na rozwój start-upu pozytywnego wpływu, który w ramach akcji crowdfundingowej wsparło już ok. 1500 akcjonariuszy z całej Polski;
- Rabaty pracownicze na nasze produkty i zespołowe degustacje dobrego jedzenia;
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która wierzy w ludzi i chce zmieniać ich życie na lepsze, a przy tym rośnie błyskawicznie;
- Możliwość wyboru szkoleń podnoszących kwalifikacje w ramach pracy.
Chcesz razem z nami dostarczać zdrową żywność do dziesiątek tysięcy domów w całej Polsce? Złóż aplikację, napisz nam kilka zdań od serca oraz załącz CV.