Social Media & Communication Specialist
Marketing

Social Media & Communication Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

 
PORA NA POLA to internetowy targ naturalnego jedzenia. Zapewniamy świadomym konsumentom dostęp do rzemieślniczej żywności pochodzącej od wyselekcjonowanych rolników i zaufanych producentów. W PORA NA POLA wierzymy, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać. Dlatego wspieramy małe uprawy, stare odmiany, naturalne hodowle i tradycyjne metody produkcji. 
 
Rośniemy bardzo dynamicznie, dlatego szukamy osoby z pasją do dobrego jedzenia, wierzącej w ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie, która pomoże nam wnieść nasze działania komunikacyjne na kolejny poziom.
 
Czekamy na Ciebie, jeśli lubisz wyzwania, chcesz codziennie wychodzić z pracy wiedząc, że zrobiłeś/łaś coś dobrego i rozwijać się w wielu obszarach.
 
Szukamy kreatywnych pasjonatów komunikacji i jakościowego jedzenia. Przed Tobą masa ciekawych i różnorodnych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić:
 

  • Kreowanie i umacnianie wizerunku firmy oraz budowanie relacji z mediami, influencerami i akcjonariuszami;
  • Samodzielne tworzenie i zarządzanie komunikacją na firmowych profilach social media (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube);
  • Zarządzanie kalendarzem komunikacyjnym Pora na Pola;
  • Wsparcie w optymalizacji doświadczenia klienta w procesie zakupowym;
  • Tworzenie angażującej komunikacji newsletterowej oraz materiałów reklamowych i promocyjnych; 
  • Koordynacja współpracy z influencerami;
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział oferty, performance marketing, logistyka) i zewnętrznymi (specjaliści od performance marketingu, graficy, copywriterzy, fotografowie);
  • Aktywne pozyskiwanie bezpłatnego ruchu.

W realizacji zadań zdecydowanie przyda się kilka super mocy:
 
  • Pasja do rzemieślniczej i jakościowej żywności i napojów;
  • Ciekawość do zgłębiania wiedzy o personach klientów;
  • Umiejętność przekonywania do swoich racji;
  • Otwartość na eksperymentowanie i testowanie pomysłów;
  • Samodzielność, proaktywność, dobra organizacja pracy i terminowość;
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych preferencyjnie w firmach z branży z e-commerce lub zdrowej żywności;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów marketingowych i reklamowych, m.in. newsletterów, akcji promocyjnych, landing page’y, postów w social media;
  • Praktyczna znajomość social media, podstawy Google Analytics oraz narzędzi do wysyłki newsletterów i automatyzacji marketingu;
  • Orientacja w zagadnieniach związanych z SEO i content marketingiem;
  • Umiejętność tworzenia jasnych i konkretnych briefów;
  • Dobra znajomość trendów komunikacji marketingowej i e-commerce;
  • Umiejętność pracy z danymi, wyciągania z nich trafnych wniosków, a następnie przekuwania ich w konkretne działania realizujące cele biznesowe;
  • Lekkie pióro i umiejętność dopasowywania komunikacji do kanału i grupy docelowej; 
  • Doskonałe posługiwanie się językiem polskim;
 
A co dajemy od siebie?
 
  • Umowa B2B z wynagrodzeniem 6000 - 8000 netto lub umowa o pracę z wynagrodzeniem 5000 - 7000 zł brutto;
  • Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon);
  • Po okresie wdrożenia możliwa częściowo praca zdalna;
  • Realny wpływ na rozwój start-upu pozytywnego wpływu, który w ramach akcji crowdfundingowej wsparło już ok. 1500 akcjonariuszy z całej Polski;
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty i zespołowe degustacje dobrego jedzenia;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która wierzy w ludzi i chce zmieniać ich życie na lepsze, a przy tym rośnie błyskawicznie;
  • Możliwość wyboru szkoleń podnoszących kwalifikacje w ramach pracy.
 
Chcesz razem z nami dostarczać zdrową żywność do dziesiątek tysięcy domów w całej Polsce? Złóż aplikację, napisz nam kilka zdań od serca oraz załącz CV.