Oferty
Customer Success Specialist
Support

Customer Success Specialist

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

PortalYogi narodził się z pasji i miłości do jogi. Rozwija się i rośnie z roku na rok, zrzeszając coraz większą jogową społeczność. Internetowe Studio PortalYogi to największa w Polsce platforma do praktyki jogi w domu.

Naszym celem jest zabranie każdego w piękną, jogową podróż i umożliwienie praktykowania i doświadczania jogi w każdym miejscu na Ziemi.

Dlatego jeśli joga towarzyszy Ci w życiu na co dzień, lubisz pomagać innym i chcesz razem z nami spełniać nasze jogowe marzenia (a mamy ich naprawdę wiele!) - to czytaj dalej! :)



Jeśli chcesz zostać Customer Success Specialist i:

  • Jest Ci bliski klimat jaki tworzymy w PortalYogi i chcesz wnieść do nas coś od siebie
  • Kochasz pracę z ludźmi i cieszysz się, kiedy możesz ich wspierać w różnych sytuacjach
  • Chcesz budować wyjątkowy customer experience dla społeczności PortalYogi i rozwijać tę jedyną w swoim rodzaju przestrzeń każdego dnia
  • Pasjonujesz się customer experience, social mediami, jogą lub mindfulness

To zdecydowanie chcemy Ciebie bliżej poznać! :)

Jakie umiejętności i cechy powinien mieć nasz nowy Customer Success Specialist?

  • Ma min. roczne doświadczenie w digital customer service 
  • Potrafi moderować treści na social mediach (Facebook, Instagram) - m.in. odpisywać sprawnie na wiadomości i komentarze 
  • Potrafi korzystać z narzędzi do obsługi klienta online (np. chat, mail, aplikacje Google)
  • Rozumie potrzeby klienta i łatwo nawiązuje z nim kontakt 
  • Lubi być częścią społeczności i dbać o dobre samopoczucie jej wszystkich członków 
  • Zna narzędzia do zarządzania czasem i projektami takie, jak: Google Suite, Asana czy Slack
  • Umie i chce budować procesy oraz procedury z zakresu customer experience - społeczność Studio PortalYogi jest naprawdę wyjątkowa i chcemy nasz CX wznieść na jeszcze wyższy poziom :)
  • Pasjonuje się jogą i chętnie się dzieli swoją wiedzą na jej temat z innymi
  • Posiada lekkie pióro, lubi wychodzić z inicjatywą i uczyć się nowych rzeczy 
  • Zna j. angielski na poziomie komunikatywnym
  • Lubi pracować w szybkim tempie i podejmować spontaniczne działania
  • Na co dzień cechuje się pozytywnym, kreatywnym i proaktywnym nastawieniem do zespołu i pracy - naprawdę lubimy to, co robimy i z kim pracujemy! :)
  • Lubi sam zarządzać swoim czasem pracy i nie boi się czasem pracować w weekendy

Czym na co dzień będzie zajmować się Customer Success Specialist? 

  • odpisywaniem na zapytania klientów za pośrednictwem m.in. maila, telefonu czy wiadomości w social mediach
  • dbaniem o to, by każdy członek społeczności PortalYogi czuł się u nas komfortowo i wyjątkowo
  • pomaganiem użytkownikom Studio PortalYogi w sprawnym poruszaniu się po platformie
  • czuwaniem nad sprawnym działaniem platformy i reagowaniem na błędy techniczne
  • rozwiązywaniem problemów użytkowników Studio PortalYogi (w tym rozpatrywaniem reklamacji) 
  • byciem łącznikiem pomiędzy naszym szalonym teamem, a naszymi użytkownikami :)
  • tworzeniem i usprawnianiem procesów związanych z obsługą klienta (m.in. pisaniem handbooków czy procedur)
  • współtworzeniem i rozwijaniem strategii w zakresie customer experience 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Wynagrodzenie 4.500 - 6.000 PLN brutto (UoP/UZ) lub 5.500 - 7.000 PLN netto + VAT (B2B)
  • Budżet edukacyjny - chcemy by rozwój PortalYogi szedł na równi z Twoim :)
  • Pracę w biurze w Poznaniu (w Biurcoo) i możliwość pracy zdalnej od czasu do czasu
  • Elastyczne godziny pracy - nasze core hours to 10.00-14.00 :)
  • Szalony team, który lubi dobrą zabawę i dużo śmiechu!

Ponadto:

  • Sprzęt – Twój osobisty MacBook.
  • Budżet na zajęcia jogi (sam wybierasz gdzie) i darmowy dostęp do Internetowego Studia PortalYogi.
  • Wyjazdy integracyjne – jogowe oczywiście.

Jak będą wyglądały Twoje pierwsze 3 miesiące w PortalYogi? :)

  • Zdobędziesz doskonałe zrozumienie biznesu opartego na modelu subskrypcyjnym
  • Zostaniesz osobą odpowiedzialną za koordynację naszego customer experience. Od tworzenia i usprawniania procesów, przez ich wdrożenie, po bezpośredni kontakt z użytkownikami portalu.
  • Poznasz PortalYogi od kuchni i będziesz mieć okazję wpleść swoje szalone jogowe pomysły w życie! :)
  • Będziesz mieć okazję do poszerzania swojej wiedzy o jodze każdego dnia!

Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ!
Chcesz poznać nas bliżej? Zajrzyj TUTAJ! 

Recruitment is run by Talent47.
By clicking the "Apply", "Apply now" button or in any other way by sending a recruitment application to Talent47 Sp. z o. o. with its registered office in Warsaw, at the address: Krucza 50, 00-025 Warsaw, entered into the register of entrepreneurs of the National Court Register kept by the District Court for the capital city of Warsaw, XII Commercial Division of the National Court Register under the number 0000883670, NIP: 5252852030, REGON : 38821979800000, you consent to the processing by this Company of personal data contained in the recruitment application for the purpose of recruiting for the position indicated in the advertisement.

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Wrocław
język angielski
język niemiecki
Nowa

English-Ukrainian Interpreter (full-time)

Nowa
5 376 - 6 720 pln
Teleperformance Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
język ukraiński
Nowa

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
sprzedaż
CRM
B2B
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
CRS
FATCA
Quick Learn
Nowa