Previo s.r.o., właściciel marki Hotelgram, to znany czeski producent najwyższej klasy oprogramowania dla branży noclegowej. Już od kilkunastu lat jesteśmy liderem na rynkach czeskim i słowackim, rozwijamy się także na rynkach polskim, węgierskim, austriackim, i innych. Oferujemy elastyczny cloudowy system o ogromnym potencjale operacyjnym, pozwalający na obsługę obiektu noclegowego w ciągu 5 minut od rejestracji, bez względu na urządzenie czy lokalizację. System zawiera pełne rozwiązania PMS - CRS - CMS - CRM - CHM - IBE, wszystko pod jednym loginem; oferta obejmuje też aplikacje mobilne oraz produkcję stron internetowych dla klientów Previo i Hotelgram.
Nasza dewiza to budowa społeczności wokół oprogramowania, dzięki czemu oferujemy usługi na najwyższym poziomie. Klienci Previo i Hotelgram mogą liczyć na pełne wsparcie z naszej strony oraz dopasowanie produktu do ich wymagań; nie skupiamy się jedynie na produkcji software'u. Oferujemy pełen zakres usług dla branży tak, aby korzyści z użytkowania naszych produktów były tak finansowe, jak i operacyjne.
W tej chwili na liście naszych pracowników i współpracowników mamy ponad 100 osób. Do Polski wkroczyliśmy z ogromnym bagażem doświadczenia i dynamicznym zespołem odpowiedzialnym za rozwój biznesu. Założyciele Previo są ściśle związani z przemysłem IT oraz branżą turystyczną. Nasz zespół specjalistów obecnie obsługuje kilka tysięcy hoteli, aparthoteli, pensjonatów, czy hosteli.
Pracownik Technicznego Wsparcia Klienta
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik Technicznej Obsługi Klienta będą należały:
- wsparcie klienta w procesie wdrożenia go do systemu Hotelgram (przy ścisłej współpracy z działem handlowym, wstępne szkolenie klienta, pomoc w konfiguracji konta i połączeń z aplikacjami zewnętrznymi)
- bieżące (telefoniczne, mailowe) wsparcie klienta związane z obsługą systemu
- współpraca z działem IT
- zgłaszanie bugów, pomysłów na nowe rozwiązania
- testowanie nowych funkcji i rozwiązań systemowych
- udział w przygotowywaniu/ rozbudowa materiałów instruktażowych
Chcesz się rozwinąć? Interesuje Cię praca intensywna? Praca z klientem? Lubisz rozwiązywać zagadki? To praca dla Ciebie.
Szukamy osób młodych z dużą dozą samodzielności i bakcylem technicznym.
Efektywna praca z systemem Hotelgram wymaga obycia w zagadnieniach technologicznych, ale przede wszystkim zdolności do szybkiej nauki i zacięcia do technologii. Zmysł detektywistyczny mile widziany.
Od idealnego kandydata oczekujemy także dużej ogłady i cierpliwości w kontaktach z ludźmi. Klient hotelowy jest niezwykle wymagającym partnerem w rozmowie, także dyplomacja, ale i asertywność, są niezwykle ważne. Wymagamy kultury i ładnego języka, sprawności w działaniu i reaktywności na zapytania klientów.
Oczekiwane doświadczenie:
-
obsługa klienta
-
IT - zacięcie techniczne i obycie z produktami IT bardzo ułatwi pracę
-
branża ( około ) hotelarska - mile widziane doświadczenie w pracy z apartamentami, w hotelu, w sprzedaży/obsłudze noclegów, w technologii hotelowej.
Dodatkowe atuty:
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- ogłada i kultura osobista
- zdolność szybkiego zdobywania wiedzy, myślenie analityczne
Oferujemy:
- Współpracę opartą o kontrakt B2B
- Stałe wynagrodzenie
- Pracę w pełnym wymiarze godzinowym
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Atrakcyjne prowizje od sprzedaży naszych produktów
- Możliwość rozwinięcia skrzydeł jako przyszły lider zespołu
- Możliwość aktywnego wpływania na kształt Hotelgram Polska. Uczymy się od siebie wzajemnie, na bieżąco i z dużym entuzjazmem.
- Pracę kameralną, w dużej mierze samodzielną ze stałym wsparciem szefa Działu Supportu