return to list

🤓 Techniczne Wsparcie Klienta

4 000 - 8 000 PLN netto

🌍 PREVIO s.r.o. | Świętojańska, 47, 1, Gdynia

🖥 https://www.hotelgram.pl/

#Wsparcie, #Hotele, #Technologia

Previo s.r.o., właściciel marki Hotelgram, to znany czeski producent najwyższej klasy oprogramowania dla branży noclegowej. Już od kilkunastu lat jesteśmy liderem na rynkach czeskim i słowackim, rozwijamy się także na rynkach polskim, węgierskim, austriackim, i innych. Oferujemy elastyczny cloudowy system o ogromnym potencjale operacyjnym, pozwalający na obsługę obiektu noclegowego w ciągu 5 minut od rejestracji, bez względu na urządzenie czy lokalizację. System zawiera pełne rozwiązania PMS - CRS - CMS - CRM - CHM - IBE, wszystko pod jednym loginem; oferta obejmuje też aplikacje mobilne oraz produkcję stron internetowych dla klientów Previo i Hotelgram.

Nasza dewiza to budowa społeczności wokół oprogramowania, dzięki czemu oferujemy usługi na najwyższym poziomie. Klienci Previo i Hotelgram mogą liczyć na pełne wsparcie z naszej strony oraz dopasowanie produktu do ich wymagań; nie skupiamy się jedynie na produkcji software'u. Oferujemy pełen zakres usług dla branży tak, aby korzyści z użytkowania naszych produktów były tak finansowe, jak i operacyjne.

W tej chwili na liście naszych pracowników i współpracowników mamy ponad 100 osób. Do Polski wkroczyliśmy z ogromnym bagażem doświadczenia i dynamicznym zespołem odpowiedzialnym za rozwój biznesu. Założyciele Previo są ściśle związani z przemysłem IT oraz branżą turystyczną. Nasz zespół specjalistów obecnie obsługuje kilka tysięcy hoteli, aparthoteli, pensjonatów, czy hosteli.


Pracownik Technicznego Wsparcia Klienta


Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik Technicznej Obsługi Klienta będą należały:


Chcesz się rozwinąć? Interesuje Cię praca intensywna? Praca z klientem? Lubisz rozwiązywać zagadki? To praca dla Ciebie.

Szukamy osób młodych z dużą dozą samodzielności i bakcylem technicznym.

Efektywna praca z systemem Hotelgram wymaga obycia w zagadnieniach technologicznych, ale przede wszystkim zdolności do szybkiej nauki i zacięcia do technologii. Zmysł detektywistyczny mile widziany.

Od idealnego kandydata oczekujemy także dużej ogłady i cierpliwości w kontaktach z ludźmi. Klient hotelowy jest niezwykle wymagającym partnerem w rozmowie, także dyplomacja, ale i asertywność, są niezwykle ważne. Wymagamy kultury i ładnego języka, sprawności w działaniu i reaktywności na zapytania klientów. 


Oczekiwane doświadczenie: 


Dodatkowe atuty:


Oferujemy: