Growth Marketer
Marketing

Growth Marketer

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

B2B

SaaS

CPC

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

Nazywamy się Primetric i jesteśmy startupem, który stworzył dynamicznie rosnące narzędzie B2B typu SaaS, dedykowane branży usługowej IT (Software House’y, IT Konsulting).


Szukamy doświadczonego Growth Marketera (docelowo Head of Growth), który pomoże nam osiągnąć ambitne cele wzrostu, uwielbia pracować na lejkach i chce dołączyć do core’owej części zespołu mającego wpływ na strategię rozwoju - jeśli to o Tobie to czytaj dalej!


Kim jesteśmy?

Primetric to młoda, szybko rozwijająca się organizacja, w której słowo “zmiana” jest zdecydowanie nadużywane, a co za tym idzie nie brakuje ciekawych wyzwań i okazji do szybkiego uczenia się :) Nie ma lepszego środowiska do rozwoju zawodowego, niż rosnący startup, który właśnie pozyskał kolejną rundę finansowania.


Saas, który rozwijamy to narzędzie ułatwiające zarządzanie portfolio projektowym, finansami i pracą ludzi w jednym miejscu. Naszą misją jest usprawnienie pracy managerów i pracowników IT dzięki dostarczaniu najważniejszych informacji nt biznesu, projektów i rozwoju ludzi.


Jesteśmy wspomagani przez topowe fundusze inwestycyjne z Polski: Venture Inc (założyciele LiveChat, inwestorzy w Brand24, Infermedica), Tar Heel Capital, czy WP2 Investments. W tym miesiącu pozyskaliśmy kolejną rundę inwestycyjną o wysokości 3 mln.


Pomimo wczesnego etapu i dość niewielkiego teamu, działamy globalnie z dużymi planami wzrostu. Obecnie z narzędzia korzysta ponad 4,500 użytkowników. Nasi klienci to firmy IT z USA, UK, Szwecji, Polski, ale również bardziej egzotycznych krajów (Australia, Tajlandia, Indie, RPA).


Jakie wartości cenimy?

Jesteśmy SaaSem w którym wszyscy pracujemy ze sobą blisko i każdy ma realny wpływ na rozwój firmy. Cenimy ludzi otwartych i z własnym zdaniem, którzy szukają miejsca w którym mogą rozwijać swoją kreatywność - nie zapominając o data-driven approach.

 

Przykładem może być Łukasz - jeden z pierwszych członków zespołu, który przeszedł drogę od Researchera do Senior SDRa, a sam się tytułuje głównym dostarczycielem krwi (leadów) do organizmu ;)






Dołączając, więc do zespołu staniesz się częścią ambitnej drużyny, która gra do jednej bramki i wspólnie chce przecierać nowe szlaki. Co więcej, będziesz mógł_a liczyć na szczery feedback (my również na taki będziemy czekać), który wierzymy, że jest kluczowy dla rozwoju i budowania wspólnego zaufania. 


Czym jest marketing w Primetric?

Marketing jest w tej chwili głównym motorem wzrostu, który dostarcza nowych klientów firmie. Współpracujemy bezpośrednio z działem sprzedaży, dzięki czemu wiemy co dzieje się “na froncie” i możemy szybko skonfrontować nasze działania z realnymi potrzebami potencjalnych klientów.

 

To co jest dla nas ważne w pracy Marketingu, to skupienie na optymalizacji każdego etapu lejka sprzedażowego. Mocno stawiamy na analitykę, skupiając się zarówno na wczesnych etapach sprzedaży jak i na retencji. Naszym celem jest znalezienie kanałów i sposobów pozyskiwania klientów, które będziemy mogli efektywnie skalować.


Jak pracujemy i jaka będzie Twoja rola?

Pracujemy w marketingowych sprintach, gdzie raz w tygodniu spotykamy się i planujemy backlog prac. Często zaczynają się one od analizy obecnych kampanii i postępu prac. Następnie następuje burza mózgów i tworzenie nowych pomysłów (hipotez do walidacji), aby w końcu wybrać najciekawsze i zaplanować je w czasie wraz z procesem weryfikacji. I tak w kółko :)

 

Kiedy coś działa ubieramy to w powtarzalny proces i rozbudowujemy o nowe workflow, tak by zwiększać konwersję i budować kolejne punkty styku. Outreach jest obecnie naszym głównym kanałem, który chcemy skalować i rozwijać na nowych rynkach.


Twoim zadaniem będzie wsparcie powyższego kanału, ale również rozwój całkowicie nowych kanałów dotarcia do klientów. 


Kogo poszukujemy?

Szukamy T-shape Marketera z głębokim zrozumieniem branży B2B, który mając wiedzę nt różnych kanałów marketingowych, będzie w stanie prowadzić efektywne kampanie lead generation, projektować i optymalizować lejki, a także konwersję na stronie WWW. Kogoś, kto będzie hakował system niczym Elliot Alderson z serialu Mr Robot.


Nie ograniczamy się do żadnych konkretnych kanałów jeśli chodzi o Twój wertykal. Po prostu "show us what you've got" :)


Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:


  • posiadasz min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży B2B (super jeśli to był SaaS),
  • znasz j.angielski na poziomie min. B2,
  • tworzenie testów, hipotez i ich walidacji w oparciu o mierzalne dane (i god feelings! ;) są czymś naturalnym dla Ciebie,
  • masz potwierdzony track record / osiągnięcia, którymi możesz się pochwalić,
  • masz silne skillsy analityczne,
  • jesteś napędzany poprzez podejście "Get Things Done"
  • obserwujesz Jasona Lemkina ;)
  • Excel / Google Spreadsheets w tym tabele przestawne nie powinny być dla Ciebie problemem.


Twój zakres obowiązków:


  • planowanie i realizacja kampanii reklamowych mających na celu budowanie świadomości marki,
  • planowanie i realizacja kampanii generujących leady sprzedażowe,
  • prowadzenie działań z zakresu inbound marketingu w tym projektowanie i optymalizacja lejków,
  • testowanie, monitorowanie i optymalizacja prowadzonych działań,
  • planowanie długoterminowych działań marketingowych,
  • raportowanie osiąganych wyników,
  • udział w innych aktywnościach marketingowych i współpraca z resztą zespołu marketingowego.

 

Co oferujemy?


  • 9000 - 13 000 PLN netto na B2B lub odpowiednik tej kwoty w dowolnie innej umowie,
  • Możliwość pracy zdalnej / hybrydowej,
  • Kompensacja urlopów (w przypadku B2B) / płatne urlopy (w przypadku innej umowy),
  • Firmowy laptop wraz z dodatkowym sprzętem,
  • Prywatna opieka zdrowotna,
  • Świeżona palona kawa z ekspresu, która zebrała w naszym zespole 10/10 w NPSach, a dla fanów herbat mamy przygotowaną całą masę zielonych, czarnych (roibosów również) zamawianych z cozaherbata.pl,
  • Imprezy integracyjne,
  • Miejsce parkingowe jeśli jesteś zmotoryzowany_a :)


Ponadto będziesz miał/-a możliwość pracować (lub zasięgnąć opinii) z doświadczonymi marketingowcami, którzy współtworzyli jedne z najlepszych startupów B2B w PL.

 

Narzędzia z jakimi będziesz pracować: 


  • Hubspot / Pipedrive,
  • GA / GSC / GTM,
  • Ahrefs,
  • Aplikacja Primetric oraz Landing Page (się wie!),
  • Slack / Trello,
  • Google Workspace,
  • i oczywiście Excele :)


Jeśli jednak będziesz potrzebował_a nowego narzędzia jesteśmy otwarci.


Jak wygląda proces rekrutacji?


I etap - rozmowa wstępna

II etap - zadanie rekrutacyjne

III etap - omówienie zadań i rozmowa culture-fit


Gotowy na nowy etap rozwoju swojej kariery? Aplikuj i porozmawiajmy!