B2B Content Marketer
Marketing

B2B Content Marketer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Ci, którzy nas znają twierdzą, że content marketing robimy dobrze. Ci, którzy z nas korzystają twierdzą, że mamy dobry produkt. Ci, którzy z nami pracują (lub pracowali) uważają nas za fajną ekipę i rozwijające miejsce pracy. Jeśli działasz w content marketingu i chcesz się o tym wszystkim przekonać samodzielnie, zapraszamy do aplikowania na stanowisko Content Marketer w dziale marketingu Prowly.

Jesteśmy firmą technologiczną, która od 6 lat tworzy i nieustannie rozwija aplikację SaaS dla PR-owców. Prowly jest dla każdego, kto zajmuje się komunikacją z mediami - za intuicyjność oraz stały rozwój produktu o nowe moduły doceniają nas specjaliści PR znanych i mniej znanych marek na całym świecie. Zaczynaliśmy w Polsce i stąd działamy do dzisiaj, ale zyskujemy coraz większą popularność na rynkach zagranicznych. Stany Zjednoczone to nasz czołowy rynek - wszystko dzięki temu, że coraz prężniej działamy na nim marketingowo.

Do zespołu marketingu szukamy obecnie otwartej na nowe wyzwania osoby na stanowisko Content Marketer . Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu, dystrybucji, mierzeniu oraz optymalizacji treści, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Czym się będziesz zajmować:

  • Tworzenie i planowanie wysokiej jakości treści - od artykułów, przez customer stories, raporty, czy e-booki (95% w American English) - nastawionych na generowanie leadów
  • Mierzenie konwersji treści i optymalizacja pod kątem SEO
  • Publikowanie i dystrybucja treści w strategicznych kanałach: blog, e-mail, social media, Quora
  • Pozyskiwanie i koordynacja zewnętrznych partnerstw, kontrybutorów oraz backlinków
  • Tworzenie kontentu dla dalszych etapów lejka po tym jak użytkownik zapisał się na okres próbny, czyli konwersja czy retencja
  • Aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych wspólnie z zespołem
  • Oraz potrafisz wszystko to robić w oparciu o kluczowe metryki, czyli wiesz kiedy coś przynosi efekt, a kiedy należy coś zoptymalizować

Co w Twoich umiejętnościach i nastawieniu jest dla nas ważne, aby nam się dobrze pracowało:

  • Praktyczna znajomość SEO writing (potrafisz sam zrobić research, napisać i potem zoptymalizować treści, aby znaleźć się na pierwszej stronie SERP)
  • Min. 2 lata doświadczenia w pisaniu treści pod lead generation i realne wyniki, z którymi możemy się zapoznać
  • Umiejętność mierzenia efektów swojej pracy, wyciągania wniosków i wdrażania w życie eksperymentów
  • Praktyczna znajomość zagadnień takich, jak storytelling, tone of voice, user persona czy AIDA
  • Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (C1+)
  • Doświadczenie w pracy zdalnej i zespołowej (istnieje możliwość pracy z fizycznego biura na warszawskim Mokotowie, ale częściowo zespół marketingowy pracuje zdalnie)
  • Efektywna i transparentna komunikacja w zespole oraz na zewnątrz - z klientami i odbiorcami naszych treści
  • Otwartość na naukę, nowe umiejętności i na zmiany 
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, gdy pojawia się problem oraz hands-on attitude, czyli umiejętność przejmowania inicjatywy 
  • Kreatywność i pomysłowość, ale i umiejętność udzielania innym konstruktywnej krytyki
  • Dowożenie jakości 360 - myślenie treścią, formą oraz technikaliami za nią stojącymi (np. pagespeed)
  • Praktyczna znajomość narzędzi Wordpress i Google Analytics, a także doświadczenie w tworzeniu treści w mediach społecznościowych

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość branży PR-owej (chociaż podstawowe pojęcie, resztę poznasz u nas)
  • Znajomość podstaw CSS/HTML
  • Znajomość GSC, SEMRush, Hubspot, Quora
  • Doświadczenie w pracy w SaaS
  • Znajomość koncepcji agile i lean

Co oferujemy w zamian:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dopłata do benefitów (Multisport i Medicover)
  • Samodzielne stanowisko i swoboda działania
  • Zaufanie przejawiające się w niezależności na co dzień i uczestnictwie w firmowych programach rozwojowych dla całego zespołu
  • Elastyczne godziny i wolność wyboru miejsca pracy
  • Realny wpływ nie tylko na procesy marketingowe, ale i na rozwijany przez Prowly produkt
  • Transparentne i luźne środowisko pracy - dzięki zgranemu zespołowi, który gra do jednej bramki
  • Bardzo klimatyczne biuro z ogrodem na Starym Mokotowie, w którym uwielbia spędzać czas nie tylko nasz zespół, ale i nasze psy, dzieci, sąsiedzi, przyjaciele, a nawet klienci
  • Dostęp do CXL Institute i innych zasobów wartościowej wiedzy

Wyślij nam swoje CV wraz z próbką treści (takiej, z której efektów jesteś najbardziej dumna/dumny), a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 tygodni. Do zobaczenia!