Junior Marketing Automation Specialist
Marketing

Junior Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
PushAd Software Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze swego autorskiego systemu Marketing Automation. PushAd to firma MarTech, a więc pracując z nami będziesz miał kontakt nie tylko z MARketingiem, ale i z TECHnologią. To, co wyróżnia PushAd na tle innych firm z branży, to tworzenie dedykowanych rozwiązań technologicznych dla naszych Klientów. Jesteśmy częścią polskiej, dynamicznej Grupy Adnext
Aktualnie poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: 

Junior Marketing Automation Specialist



Opis stanowsika:

  • Planowanie, realizacja i koordynowanie kampanii prowadzonych w systemie marketing automation,
  • Analiza skuteczności i optymalizacja kampanii dla Klienta pod kątem performance marketingu – inicjowanie i rekomendowanie wdrożeń funkcjonalności i scenariuszy mających na celu realizację celów,
  • Rekomendowanie rozwiązań umożliwiających rozwój platformy i usług marketing automation kierowanych do Klienta Premium,     
  • Obsługa telefoniczna i pomoc w rozwiązywaniu technicznych kwestii we współpracy z Klientem,
  • Ścisła współpraca z działem handlowym i działem developerskim,
  • Równoczesna praca na wielu projektach i Klientach.

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność korzystania z wielu źródeł danych analitycznych i wyciągania wniosków,
  • znajomość programów budowy i obsługi stron www (HTML, Joomla, WordPress),
  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań własnych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel,
  • umiejętność przeprowadzania analizy technicznej strony www Klienta i zasobów technicznych pod kątem określenia wymagań dla wdrożenia systemu marketing automation,
  • praktyczna umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych: Google Analytics, Firebase, SQL
  • podstawowa wiedza techniczna pozwalająca na skuteczną komunikację z zespołem developerskim (serwery / sieć / aplikacje / języki programistyczne)
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • proaktywne podejście do klientów (warunek absolutnie konieczny)
  • umiejętność komunikacji w zespole i egzekwowania efektów prac,
  • znajomość jęz. ang. w stopniu minimum dobrym (poziom B2)

Dodatkowym atutem będzie:
 

  • Doświadczenie przy projektach RTB/Retargeting,
  • Wykształcenie wyższe z zakresu matematyki/ekonomii/marketingu,
  • Doświadczenie we wdrażaniu projektów performance marketing dla sklepów e-commerce,
  • podstawowa wiedza dot. UI/UX, makietowania i prototypowania oraz Customer Journey,
  • zainteresowanie nowymi technologiami,
  • praktycznej znajomości metodyk Agile (Scrum, Kanban)
  • znajomość Google Search Console, Hotjar, Redmine, podstaw i zasad pozycjonowania stron SEO,
  • Doświadczenie z systemami: Exponea, SalesManago, Insider, Synerise etc.

Oferujemy:

  • Szkolenia, szkolenia i jeszcze raz szkolenia – nim powierzymy Ci w/w zadania przygotujemy Cię do ich realizacji bardzo dobrze,
  • Pracę na rzecz bardzo dużych reklamodawców w Polsce,
  • Gwarantujemy rozwój zawodowy i zdobywania doświadczeń,
  • Opiekę medyczną i inne dodatki do wynagrodzenia,
  • Gwarantowaną dobrą atmosferę pracy w rozumiejącym się zespole,
  • Możliwość budowania kompetencji marketingowych dzięki programowi wewnętrznych szkoleń AdNext Brain 2 Brain,
  • System indywidualnych benefitów oparty o platformę gamifikacyjną,
  • Pakiety socjalne (sport, zdrowie),
  • Dobrą lokalizację blisko placu Zawiszy,
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • Brak korporacyjnych procedur i struktur,
  • Luźny dress code.

Jeżeli jesteś zmęczony dalszym poszukiwaniem odpowiedniej pracy i uważasz, że będziesz niezastąpiony na tym stanowisku – kliknij „Aplikuj”.