PushAd Software Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze swego autorskiego systemu Marketing Automation. PushAd to firma MarTech, a więc pracując z nami będziesz miał kontakt nie tylko z MARketingiem, ale i z TECHnologią. To, co wyróżnia PushAd na tle innych firm z branży, to tworzenie dedykowanych rozwiązań technologicznych dla naszych Klientów. Jesteśmy częścią polskiej, dynamicznej Grupy Adnext.
Aktualnie poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko:
Junior Marketing Automation Specialist
Opis stanowsika:
- Planowanie, realizacja i koordynowanie kampanii prowadzonych w systemie marketing automation,
- Analiza skuteczności i optymalizacja kampanii dla Klienta pod kątem performance marketingu – inicjowanie i rekomendowanie wdrożeń funkcjonalności i scenariuszy mających na celu realizację celów,
- Rekomendowanie rozwiązań umożliwiających rozwój platformy i usług marketing automation kierowanych do Klienta Premium,
- Obsługa telefoniczna i pomoc w rozwiązywaniu technicznych kwestii we współpracy z Klientem,
- Ścisła współpraca z działem handlowym i działem developerskim,
- Równoczesna praca na wielu projektach i Klientach.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętność korzystania z wielu źródeł danych analitycznych i wyciągania wniosków,
- znajomość programów budowy i obsługi stron www (HTML, Joomla, WordPress),
- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań własnych,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel,
- umiejętność przeprowadzania analizy technicznej strony www Klienta i zasobów technicznych pod kątem określenia wymagań dla wdrożenia systemu marketing automation,
- praktyczna umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych: Google Analytics, Firebase, SQL
- podstawowa wiedza techniczna pozwalająca na skuteczną komunikację z zespołem developerskim (serwery / sieć / aplikacje / języki programistyczne)
- nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- proaktywne podejście do klientów (warunek absolutnie konieczny)
- umiejętność komunikacji w zespole i egzekwowania efektów prac,
- znajomość jęz. ang. w stopniu minimum dobrym (poziom B2)
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie przy projektach RTB/Retargeting,
- Wykształcenie wyższe z zakresu matematyki/ekonomii/marketingu,
- Doświadczenie we wdrażaniu projektów performance marketing dla sklepów e-commerce,
- podstawowa wiedza dot. UI/UX, makietowania i prototypowania oraz Customer Journey,
- zainteresowanie nowymi technologiami,
- praktycznej znajomości metodyk Agile (Scrum, Kanban)
- znajomość Google Search Console, Hotjar, Redmine, podstaw i zasad pozycjonowania stron SEO,
- Doświadczenie z systemami: Exponea, SalesManago, Insider, Synerise etc.
Oferujemy:
- Szkolenia, szkolenia i jeszcze raz szkolenia – nim powierzymy Ci w/w zadania przygotujemy Cię do ich realizacji bardzo dobrze,
- Pracę na rzecz bardzo dużych reklamodawców w Polsce,
- Gwarantujemy rozwój zawodowy i zdobywania doświadczeń,
- Opiekę medyczną i inne dodatki do wynagrodzenia,
- Gwarantowaną dobrą atmosferę pracy w rozumiejącym się zespole,
- Możliwość budowania kompetencji marketingowych dzięki programowi wewnętrznych szkoleń AdNext Brain 2 Brain,
- System indywidualnych benefitów oparty o platformę gamifikacyjną,
- Pakiety socjalne (sport, zdrowie),
- Dobrą lokalizację blisko placu Zawiszy,
- Spotkania i wyjazdy integracyjne,
- Brak korporacyjnych procedur i struktur,
- Luźny dress code.
Jeżeli jesteś zmęczony dalszym poszukiwaniem odpowiedniej pracy i uważasz, że będziesz niezastąpiony na tym stanowisku – kliknij „Aplikuj”.