Grupa AdNext łączy pod jednym dachem 6 spółek o różnorodnych kompetencjach marketingowych, specjalizujących się m.in. w strategii mediowej, content marketingu, performance marketingu i marketing automation. To pozwala nam przyjąć szerszą perspektywę w myśleniu o tym, co jest możliwe w marketingu.
PushAd Software Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze swego autorskiego systemu Marketing Automation. PushAd to firma MarTech, a więc pracując z nami będziesz miał kontakt nie tylko z MARketingiem, ale i z TECHnologią.
To, co wyróżnia PushAdna tle innych firm z branży, to tworzenie dedykowanych rozwiązań technologicznych dla naszych Klientów, a system nasz jest obecny na stronach największych sklepów e-commerce w swoich branżach w Polsce.
Jesteśmy częścią polskiej, dynamicznej Grupy Adnext. Ściśle współpracujemy z sieciową agencją reklamową GroupM, biorąc udział w programie akceleracyjnym mSpark.
Aktualnie poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko:
Junior Marketing Automation Specialist
W zakresie Twoich obowiązków znajdzie się:
- planowanie, realizacja i koordynowanie kampanii prowadzonych w systemie marketing automation,
- analiza skuteczności i optymalizacja kampanii dla Klienta pod kątem performance marketingu – inicjowanie i rekomendowanie wdrożeń funkcjonalności i scenariuszy mających na celu realizację celów,
- rekomendowanie rozwiązań umożliwiających rozwój platformy i usług marketing automation kierowanych do Klienta Premium,
- obsługa telefoniczna i pomoc w rozwiązywaniu technicznych kwestii we współpracy z Klientem,
- ścisła współpraca z działem handlowym i działem developerskim,
- równoczesna praca na wielu projektach i Klientach,
Będziesz świetnie pasować do tej roli, jeśli posiadasz następujące cechy:
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność korzystania z wielu źródeł danych analitycznych i wyciągania wniosków,
- znajomość programów budowy i obsługi stron www (HTML, Joomla, WordPress),
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań własnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel,
- umiejętność przeprowadzania analizy technicznej strony www Klienta i zasobów technicznych pod kątem określenia wymagań dla wdrożenia systemu marketing automation,
- praktyczna umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych: Google Analytics, Firebase, SQL
- podstawowa wiedza techniczna pozwalająca na skuteczną komunikację z zespołem developerskim (serwery / sieć / aplikacje / języki programistyczne)
- nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- proaktywne podejście do klientów (warunek absolutnie konieczny)
- umiejętność komunikacji w zespole i egzekwowania efektów prac,
- znajomość jęz. ang. w stopniu minimum dobrym (poziom B2)
Mile widziane:
- doświadczenie przy projektach RTB/Retargeting,
- wykształcenie wyższe z zakresu matematyki/ekonomii/marketingu,
- doświadczenie we wdrażaniu projektów performance marketing dla sklepów e-commerce,
- podstawowa wiedza dot. UI/UX, makietowania i prototypowania oraz Customer Journey,
- zainteresowanie nowymi technologiami,
- praktycznej znajomości metodyk Agile (Scrum, Kanban)
- znajomość Google Search Console, Hotjar, Redmine, podstaw i zasad pozycjonowania stron SEO,
- Doświadczenie z systemami: Exponea, SalesManago, Insider, Synerise etc.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Różnorodność otwiera nowe możliwości! Pracujemy z dużymi klientami nad różnymi typami projektów - niejednokrotnie międzyspółkowymi. Jako Grupa tworzymy środowisko, w którym możesz uczyć się, rozwijać i korzystać z pakietu przyjemnych udogodnień.
- Cykliczne integracje
- Opieka medyczna
- Karta Fitsport
- Wewnętrzna grywalizacja
- E-karty do sklepów
- Bony na szkolenia
- Wygodna lokalizacja biura
- Parking dla rowerów
- Bibilioteczka firmowa
Dołącz do jednej z naszych spółek i korzystaj z możliwości, które daje cała Grupa!
Spotkajmy się, by porozmawiać o naszej współpracy.