Zastępca Kierownika działu kadr i płac
Obsługa klienta

Zastępca Kierownika działu kadr i płac

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Raisead to spółka holdingowa i marka parasolowa dla międzynarodowej grupy kapitałowej o polskich korzeniach. Chociaż zaczynaliśmy jako firma internetowa, dziś Raisead Holding łączy biznesy z różnych branż i sektorów.

Naszą misją jest budowanie wspaniałych biznesów przy wsparciu niezwykłych ludzi, zawsze gotowych na nowe i większe wyzwanie. Stworzyliśmy kilka biznesów i planujemy zbudować kolejne, bo lubimy patrzeć jak wzrastają.

Aktualnie do naszego zespołu finansowego poszukujemy:

                               Zastępca Kierownika Działu Kadr i Płac

 Do Twoich zadań należeć będzie:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem kadrowo-płacowym,
  • nadzór nad terminowym i poprawnym naliczaniem wynagrodzeń z tyt. umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
  • nadzór nad terminowym składaniem deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON, PPK,
  • nadzór i kontrola nad poprawnym i terminowym sporządzaniem wszelkiej dokumentacji kadrowo-płacowej (umowy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, karty zasiłkowe, korespondencja z urzędami i komornikami),
  • dbanie o aktualizację procesów kadrowo-płacowych w odpowiedzi na zmieniające się wymogi prawne (w tym współpraca z IT w celu dostosowania systemu kadrowo-płacowego Optima),
  • wprowadzanie do systemu bankowego oraz wykonywanie przelewów wynagrodzeń,
  • reprezentowanie firmy podczas kontroli instytucji zewnętrznych oraz wewnętrznego audytu,
  • przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu,
  • bieżące wsparcie Zarządu oraz zespołu w zakresie prawa pracy.

Od Ciebie oczekujemy:

  • Co najmniej 5 letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Wykształcenia wyższego z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, administracji, ekonomii, finansów itp.,
  • Bardzo dobrej znajomości MS Excel, programu kadrowo-płacowego Optima oraz programu PŁATNIK,
  • Praktycznej znajomości prawa pracy i zasad naliczania wynagrodzeń różnych typów umów,
  • Doskonałej organizacji pracy, rzetelności oraz wielozadaniowości,
  • Umiejętności współpracy w grupie oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
W ramach współpracy oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe (karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia, integracje),
  • Pracę w młodym zespole profesjonalistów,
  • Niepowtarzalną atmosferę pracy,
  • Owocowe poniedziałki.