New Business Manager
Sprzedaż

New Business Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Result Media to certyfikowana agencja Google Parter Premier i Facebook Marketing Partner, która działa na rynku już 7 lat. Wciąż mamy apetyt na rozwój, ale wiele udało nam się osiągnąć. W 2021 roku otrzymaliśmy Diament Forbesa – to wyróżnienie dla firm, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. Pracujemy dla wiodących marek w Polsce i na świecie, m.in. Eden Springs, Vivus, Medicover, Cekol. Wspieramy zarówno duże podmioty, jak i mniejsze firmy w osiągnięciu sukcesu, dzięki korzystaniu z najnowszych i najbardziej zaawansowanych narzędzi digital marketingu.



W dzisiejszym świecie nie ma firm, które nie potrzebują skutecznej reklamy, a działania online są najbardziej efektywnym kanałem. Oferowane przez nas rozwiązania to wymierne korzyści dla biznesu – zwiększenie sprzedaży, dotarcie do nowych klientów i budowanie wizerunku nowoczesnej marki. Jeśli chcesz pracować w firmie, która dynamicznie się rozwija w najbardziej pożądanej i szybko rosnącej branży, oferując zaawansowane rozwiązania digital marketingu, potrafisz nawiązywać relacje i przedstawiać skuteczną argumentację, dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy:

  • pracę w najbardziej perspektywicznej branży,
  • wsparcie i wdrożenie w obowiązki,
  • dostęp do wiedzy i najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego,
  • realną możliwość awansu i rozwoju,
  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze w formie do uzgodnienia,
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU.

Oczekujemy:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, praca w call center będzie dodatkowym atutem,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • nastawienie na realizację celu,
  • umiejętność analizy i wyciągania wniosków,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.

Twoje zadania:

  • wsparcie zespołu Client Service w rozwoju portfela klientów, w tym przede wszystkim kontakt z potencjalnymi klientami w celu umawiania spotkań lub wideocalli, identyfikowanie potrzeb i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • przygotowywanie analiz poszczególnych obszarów rynku,
  • tworzenie prezentacji ofertowych,
  • dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta,
  • uczestniczenie w spotkaniach biznesowych.