Specjalista ds. Digital Marketingu
Marketing

Specjalista ds. Digital Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rikoland to firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż detaliczna artykułów zoologicznych. Zwierzęta domowe są naszą pasją a naszą misją jest budowanie dla ich opiekunów, przyjaznego miejsca z dostępem do specjalistycznych karm, akcesoriów oraz wiedzy niezbędnej do zapewnienia pupilom zdrowego, szczęśliwego i długiego życia.  

Do naszego zespołu poszukujemy doskonale zorganizowanej i kreatywnej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Digital Marketingu w e-commerce

Jakie zadania czekają na Ciebie w codziennej pracy?

  • Udział w realizacji strategii rozwoju e-commerce
  • Aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego 
  • Tworzenie komunikacji marketingowej: realizowanie kampanii reklamowych, współpraca z agencjami i przygotowywanie materiałów marketingowych 
  • Prowadzenie skutecznych kampanii w obszarze email marketing/marketing automation  
  • Bieżący monitoring oraz raportowanie efektywności kampanii, a także wyników sprzedażowych 
  • Współpraca przy rozbudowie platformy e-commerce, rozwój funkcjonalności e-sklepu 

Czego oczekujemy od kandydata?

  • Minimum rocznego doświadczenia w digital marketingu lub/i e-commerce
  • Praktycznej znajomości narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, znajomości podstaw Google Ads, Facebook Ads
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • Dobrej znajomość pakietu Office, w szczególności programu Excel
  • Proaktywności, komunikatywności i samodzielności w działaniu

Co zapewniamy?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój zawodowy oparty o wzrost odpowiedzialności i kompetencji  
  • Narzędzia pracy oraz dużą samodzielność i możliwość wdrażania swoich pomysłów w życie 
  • Przyjazną pracę w zespole profesjonalnych ludzi nakierowanych na realizację zadań