Opis oferty W StepStone wszystko co robimy, ma jeden cel: precyzyjne dopasowanie najlepszych talentów do najlepszych firm. Zajmujemy się tym każdego dnia – lubimy to i jesteśmy w tym najlepsi.Klientom polecamy najlepszych kandydatów, kandydatom – pomagamy znaleźć ich pracę marzeń. Bazujemy na eksperckiej wiedzy, którą zdobywaliśmy w ciągu ostatnich 20 lat na 24 rynkach Europy i ponad 30 całego świata.Wierzymy, że wśród decyzji, które podejmujemy w życiu, trzy najważniejsze to: z kim się wiążemy, gdzie mieszkamy i gdzie pracujemy.Wsparcie we właściwym wyborze pracy rozumiemy jako naszą misję. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każdy znalazł odpowiednie miejsce dla siebie. Zależy nam na połączeniu właściwego kandydata z firmą, która szuka właśnie jego!Od 2019 roku StepStone jest dostępny również w Polsce, gdzie chcemy na stałe wpisać się w krajobraz szeroko pojętego rynku pracy.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Budowanie i utrzymywanie trwałych, opartych na wzajemnym zaufaniu, bardzo dobrych relacji ze Strategicznymi Klientami B2B.
- Aktywne pozyskiwanie nowych Strategicznych Klientów B2B.
- Kompleksową i ciekawą prezentację portfolio firmy.
- Przygotowywanie ofert biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów.
- Samodzielne negocjacje handlowe, rozpoznawanie potrzeb Klienta, przygotowywanie umów.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Proaktywne wsparcie przełożonego w bieżącej współpracy z klientami.
Wymagania:
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji z Klientami Instytucjonalnymi,
- Zdolności negocjacyjne,
- Nastawienie na realizację celów,
- Bardzo dobra organizacji pracy własnej,
- Umiejętność planowania i wyznaczania sobie priorytetów, samodzielność,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B,
- Wysoki poziom motywacji, otwartość na wyzwania biznesowe,
- Wysoka kultura osobista,
- Zdolności analityczne,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole,
- Wpływ na kształtowanie się firmy,
- System kafeteryjny,
- Kartę Multisport,
- Prywatną opieką medyczną,
- Kawę, herbatę, owoce- codziennie! :-)
- Możliwość wykorzystywania telefonu służbowego do celów prywatnych,
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych,
- Aktywne podnoszenie kompetencji sprzedażowych.