Jesteśmy wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springe Media AG. Nasze porfolio w Polsce obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet , Newsweek, Forbes, Business Insider, Ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo, Moneteasy i Jakdojadę.
Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj, jeśli chcesz do Nas dołączyć!:)
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
👉 tworzenie i nadzór nad kampaniami Google Ads i Facebook Ads
👉 analiza efektywności prowadzonych działań
👉 automatyzacja procesów
👉 realizacja wyznaczonych celów w oparciu o KPI
👉 nadzór nad budżetem reklamowym
👉 konfiguracja narzędzi: Google, Facebook
Czego oczekujemy od Ciebie?
👍 minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM/PPC
👍 znajomości modeli efektywnościowych
👍 umiejętności optymalizacji kampanii na bazie podanych współczynników
👍 praktycznej znajomości narzędzi Google Ads i Facebook Ads
👍 umiejętności analitycznych oraz dobrej znajomości Google Analytics
👍 znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
👍 dobrej znajomości MS Excel
👍 wysokiej kultury osobistej
👍 mile widziana znajomość rynku wydawców:)
A w zamian oferujemy:
✔️ prywatną opiekę medyczną
✔️ kartę Multisport
✔️ ubezpieczenia na życie
✔️ eventy firmowe
✔️ inicjatywy sportowe
✔️ szkolenia i konferencje
✔️ nowoczesne biuro
*do końca kwietnia pracujemy w 100% zdalnie