Do zespołu Internal Support poszukujemy dynamicznej osoby z umiejętnością analitycznego myślenia i wiedzą techniczną z obszaru hardware oraz software. Jeśli nie boisz się wyzwań, masz za sobą pierwsze doświadczenie w pracy w dziale IT, jesteś graczem zespołowym i lubisz pracować z ludźmi, dołącz do naszego zespołu.
Czym się będziesz zajmował/a?
- Wsparciem IT w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników w systemie Service Desk
- Obsługą zgłoszeń wewnątrzfirmowych z obszaru IT (hardware, software, a także sieć)
- Instalacją i konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych i urządzeń mobilnych
- Utrzymaniem systemów wewnętrznych, m.in. Quest Kace, programy antywirusowe, sieci wifi (Cisco i Ubiquiti), MdM
- Bieżącym monitoringiem bezpieczeństwa stacji roboczych
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Bardzo dobrej znajomości systemów Microsoft Windows 7, 10
- Bardzo dobrej znajomości pakietów MS Office 2010/2011/2013/2016/365
- Znajomości systemów rodziny MacOS
- Dobrej znajomości ActiveDirectory
Mile widziane:
- Znajomość systemów Windows Server 2008/2012/2016
- Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WLAN) opartych o Cisco i Ubiquiti
- Znajomość zagadnień licencyjnych
- Umiejętność pisania skryptów PowerShell
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Wynagrodzenie za staż
- Wsparcie w rozwoju
- Pracę pełną wyzwań w ambitnym i doświadczonym zespole