Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:
- Obsługa kontaktów z użytkownikiem (email, telefon, inne potencjalne kanały),
- Wsparcie techniczne użytkowników w ramach portfolio produktów RASP,
- Diagnozowanie i raportowanie awarii.
Wymagania:
- Doświadczenie w kontakcie i obsłudze klienta indywidualnego będzie mile widziane,
- Znajomość rynku internetu,
- Dobra znajomość środowiska Windows oraz obsługi urządzeń z systemami Android/iOS,
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych,
- Samodzielność,
- Odporność na stres,
- Skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność (praca zmianowa przez 7 dni w tygodniu).
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet socjalny.