Spec. ds. Kontaktów z Użytkownikami
Obsługa klienta

Spec. ds. Kontaktów z Użytkownikami

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:

  • Obsługa kontaktów z użytkownikiem (email, telefon, inne potencjalne kanały),
  • Wsparcie techniczne użytkowników w ramach portfolio produktów RASP,
  • Diagnozowanie i raportowanie awarii.

Wymagania:

  • Doświadczenie w kontakcie i obsłudze klienta indywidualnego będzie mile widziane,
  • Znajomość rynku internetu,
  • Dobra znajomość środowiska Windows oraz obsługi urządzeń z systemami Android/iOS,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych,
  •  Samodzielność,
  •  Odporność na stres,
  • Skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność (praca zmianowa przez 7 dni w tygodniu).

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Bogaty pakiet socjalny.