Specjalista HelpDesk
Obsługa klienta

Specjalista HelpDesk

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Czym się będziesz zajmował/a?

  • Wsparciem Pracowników we wszystkich działach firmy
  • Wsparciem Klientów naszej Platformy Ring Publishing (z całego świata)
  • Rozwiązywaniem problemów technicznych
  • Współpracą z programistami (2 i 3 linii wsparcia)
  • Procesem Incident Management – weryfikowaniem zgłaszanych awarii, szacowaniem skali problemu, koordynowaniem prac programistów oraz informowaniem naszych klientów
  • Procesem Request fullfilment - przydzielaniem, odbieraniem dostępów do systemów wewnętrznych, obsługą próśb o pomoc
  • Kontaktem z firmami zewnętrznymi

 Jeżeli:

  • Interesujesz się szeroko pojętym obszarem IT
  • Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie we wsparciu użytkowników
  • Jesteś dyspozycyjny (gasimy pożary 24/7 🙂 )
  • Posiadasz dobrą znajomość zagadnień systemów sieciowych
  • Znasz się na konfiguracji różnego rodzaju sprzętu (stacje montażowe, komputery przenośne, smartfony, urządzenia peryferyjne itd.)
  • Odwieczna walka Windows vs MacOS nie jest Ci obca
  • Posiadasz znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Nie straszne Ci są akcje adhoc
  • Uważasz, że każdy problem da się rozwiązać
  • Lubisz pomagać: zagubionym redaktorom, sprzedawcom z targetami, programistom tworzącym wielkie rzeczy... i wszystkim innym potrzebującym Twojej pomocy

Nie zwlekaj, Aplikuj! :)
Specjalista HelpDesk - Ringier Axel Springer