Czym się będziesz zajmował/a?
- Wsparciem Pracowników we wszystkich działach firmy
- Wsparciem Klientów naszej Platformy Ring Publishing (z całego świata)
- Rozwiązywaniem problemów technicznych
- Współpracą z programistami (2 i 3 linii wsparcia)
- Procesem Incident Management – weryfikowaniem zgłaszanych awarii, szacowaniem skali problemu, koordynowaniem prac programistów oraz informowaniem naszych klientów
- Procesem Request fullfilment - przydzielaniem, odbieraniem dostępów do systemów wewnętrznych, obsługą próśb o pomoc
- Kontaktem z firmami zewnętrznymi
Jeżeli:
- Interesujesz się szeroko pojętym obszarem IT
- Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie we wsparciu użytkowników
- Jesteś dyspozycyjny (gasimy pożary 24/7 🙂 )
- Posiadasz dobrą znajomość zagadnień systemów sieciowych
- Znasz się na konfiguracji różnego rodzaju sprzętu (stacje montażowe, komputery przenośne, smartfony, urządzenia peryferyjne itd.)
- Odwieczna walka Windows vs MacOS nie jest Ci obca
- Posiadasz znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Nie straszne Ci są akcje adhoc
- Uważasz, że każdy problem da się rozwiązać
- Lubisz pomagać: zagubionym redaktorom, sprzedawcom z targetami, programistom tworzącym wielkie rzeczy... i wszystkim innym potrzebującym Twojej pomocy
Nie zwlekaj, Aplikuj! :)