Social Media Specialist
Marketing

Social Media Specialist

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

RoboCamp tworzy nowy standard nauczania robotyki i programowania w szkole. Wychodząc naprzeciw realnym potrzebom stworzyliśmy platformę edukacyjną wspierającą nauczycieli i uczniów. System pozwala prowadzić ciekawe i merytoryczne zajęcia, nawet jeśli nauczyciel dopiero stawia pierwsze kroki w świecie programowania. RoboCamp to innowacyjny i kilkukrotnie nagradzany startup, którego sukces zawdzięczamy różnorodnym osobowościom i talentom zebranym w jeden zespół.

RoboCamp to nowoczesne podejście do edukacji powszechnej – do nauki połączonej z zabawą. Nasza firma rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, dlatego potrzebujemy coraz więcej kapitalnych pracowników.

KOGO SZUKAMY?

Będziesz odpowiadać za treści i komunikację z użytkownikami portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Twoje zadania będą miały na celu wdrażanie strategii marketingowej firmy – skierowanej do polsko- i anglojęzycznych odbiorców – na poziomie mediów społecznościowych.

POTRZEBUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE...

Jeśli cechuje Cię otwartość na ludzi z całego świata, doświadczenie w pracy z social media i łatwość w posługiwaniu się językiem angielskim.

CZEGO WYMAGAMY?

  • znajomość języków polskiego i angielskiego na poziomie C1
  • doświadczenie we wdrażaniu strategii firmy poprzez social media (Facebook, YouTube, Twitter, Quora, lub inne)
  • dobra znajomość narzędzi monitorowania oraz umiejętność zastosowania nabytych informacji do skutecznego zarządzania społecznością
  • kreatywność i umiejętność krytycznego myślenia
  • rozeznanie w branży edukacyjnej i zainteresowanie nowymi technologiami

CO ZYSKASZ?

  • elastyczne godziny pracy z możliwością pracy zdalnej od czasu do czasu
  • praca w innowacyjnym i pomocnym zespole
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • integracja w przyjaznej i zmotywowanej ekipie

JAK WYGLĄDA REKRUTACJA?

  • Analiza CV
    • jeśli przejdziesz dalej:
  • Telefon (szybkie potwierdzenie danych):
    • jeśli przejdziesz dalej:
  • Zadanie do rozwiązania (przesyłane mailowo na podany adres)
    • jeśli przejdziesz dalej:
  • Assessment center (gra online):
    • jeśli przejdziesz dalej
  • Spotkanie (twarzą w twarz lub internetowo z kamerą)
    • jeśli przejdziesz dalej:
  • Ostateczna decyzja (nasza i Twoja)

Pracując w RoboCamp możesz spodziewać się możliwości rozwoju i niepowtarzalnej atmosfery w pracy.
Brzmi interesująco?
Wypełnij formularz i dołącz do zespołu RoboCamp! 😊