Specjalista ds. Reklamy Internetowej
Marketing

Specjalista ds. Reklamy Internetowej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Twoje zadania: 

  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii w obszarze Paid Social pod różne cele na całej ścieżce użytkownika (traffic, wizerunek, leady, sprzedaż, zasięg).
  • Raportowaniem wyników prowadzonych działań.
  • Tworzenie analiz i rekomendacji dla prowadzonych kampanii.
  • Współpraca z działami wewnętrznymi i firmami zewnętrznymi.
  • Współpraca z innymi członkami zespołu.

Nasze oczekiwania: 

  • Minimum roczne doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii Paid Social o budżetach od 20 tysięcy złotych lub kampaniami e-commerce.
  • Bardzo dobra znajomość narzędzia Facebook Ads Manager.
  • Sprawnie korzystanie z programów MS Excel i PowerPoint.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie.
  • Poczucie odpowiedzialność za podjęte działania.
  • Energia i skuteczność w realizacji zamierzonych celów.
  • Rzetelność oraz dokładność.
  
Mile widziane będzie: 

  • Doświadczenie w pracy w agencji lub domu mediowym.
  • Znajomość Google Analytics.
 
Oferujemy: 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej.
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking).
  • Pracę w ambitnym i zaangażowanym zespole.
  • Przestrzeń do samodzielnego działania i podejmowania inicjatywy.
  • Możliwość czerpania wiedzy w dziedzinie sprzedaży elektronicznej od najlepszych!