Opiekun Klienta/Account Manager
Obsługa klienta

Opiekun Klienta/Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Uciekamy od korporacyjnego życia, nudnych standardów i schematów. Pokazujemy, że #możnainaczej. Wierzymy w takie wartości jak UCZCIWOŚĆ (wobec Klienta, Koleżanek oraz Kolegów z zespołu i wobec siebie samego) oraz PRACA ZESPOŁOWA – u nas 2+2 to więcej niż 5! Praca zdalna to DNA naszej firmy a nie rozwiązanie tymczasowe wymuszone obecną sytuacją.

Szukamy opiekuna klienta, który będzie pierwszym kontaktem na linii agencja - klient. Który zadba o to, aby klient czuł się zaopiekowany i mógł spać spokojnie wiedząc, że jest w dobrych rękach. Będzie aktywnie proponować nowe rozwiązania i rozszerzać naszą współpracę. Dla którego będzie jasne, że mamy wspólne cele i chcemy razem z klientem rosnąć dalej ;)

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Opieka nad aktualnymi klientami - budowanie długofalowych relacji
  • Wsparcie wiedzą klienta - doradzanie co do działań marketingowych online w ramach kompetencji agencji 
  • Planowanie kalendarzy publikacji w Social Mediach - akceptacja z klientem, realizacja z zespołem, publikacja w social mediach
  • Koordynacja/nadzór prac zespołu projektowego (Performance manager, Grafik, Copywriter)
  • Upselling usług agencji i partnerów
  • Onboarding nowych klientów
  • Pilnowanie wysokich standardów obsługi klienta i dbanie o jego zadowolenie :)
  • Raportowanie wyników naszej pracy klientowi

Projekty jakie realizujemy dla klientów:

  • Obsługa kanałów social media
  • Prowadzenie kampanii reklamowych - performance (Google) oraz Social Media
  • Budowanie landing page i stron internetowych
  • Budowanie strategii marketingowej/obecności w social mediach
  • Produkcja contentu (tekst oraz wideo)
  • Webinary

Idealny kandydat/kandydatka:

  • posiada umiejętność samodzielnego myślenia i nie boi się odpowiedzialności za prowadzenie projektu; 
  • jest elastyczny/a w zakresie tematyki – rano zdrowa żywność, w południe sklep z butami albo start up technologiczny; 
  • chce się związać na stałe (w sensie na 8h dziennie, a nie na całe życie 😉) z grupą ludzi wyznających te same wartości i podejście do prowadzonego biznesu; 
  • umie poprowadzić projekt i kanały w mediach społecznościowych dla naszych Klientów; 
  • posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Klientów; 
  • mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych (na podstawowym poziomie – aby z drobnostkami nie zawracać głowy naszym grafikom); 
  • posiada duże zdolności interpersonalne i umie pracować zdalnie. 
  • chce się rozwijać - poznawać nowe obszary marketingu, nowe kanały komunikacji
  • chce się dzielić wiedzą - nasz zespół jest nastawiony na ciągły rozwój - chcemy uczyć się nie tylko na szkoleniach, ale też od siebie wzajemnie

W zamian oferujemy:

  • Pracę zdalną - na zawsze
  • Spotkania integracyjne - po pandemii
  • Uczciwe wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Elastyczne formy zatrudnienia w ramach oferowanego budżetu
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dostęp do materiałów edukacyjnych
  • Dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne od Upselling'u
  • + inne niewymienione benefity, które są w trakcie wdrożenia :)