Uciekamy od korporacyjnego życia, nudnych standardów i schematów. Pokazujemy, że #możnainaczej. Wierzymy w takie wartości jak UCZCIWOŚĆ (wobec Klienta, Koleżanek oraz Kolegów z zespołu i wobec siebie samego) oraz PRACA ZESPOŁOWA – u nas 2+2 to więcej niż 5! Praca zdalna to DNA naszej firmy a nie rozwiązanie tymczasowe wymuszone obecną sytuacją.
Szukamy opiekuna klienta, który będzie pierwszym kontaktem na linii agencja - klient. Który zadba o to, aby klient czuł się zaopiekowany i mógł spać spokojnie wiedząc, że jest w dobrych rękach. Będzie aktywnie proponować nowe rozwiązania i rozszerzać naszą współpracę. Dla którego będzie jasne, że mamy wspólne cele i chcemy razem z klientem rosnąć dalej ;)
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Opieka nad aktualnymi klientami - budowanie długofalowych relacji
- Wsparcie wiedzą klienta - doradzanie co do działań marketingowych online w ramach kompetencji agencji
- Planowanie kalendarzy publikacji w Social Mediach - akceptacja z klientem, realizacja z zespołem, publikacja w social mediach
- Koordynacja/nadzór prac zespołu projektowego (Performance manager, Grafik, Copywriter)
- Upselling usług agencji i partnerów
- Onboarding nowych klientów
- Pilnowanie wysokich standardów obsługi klienta i dbanie o jego zadowolenie :)
- Raportowanie wyników naszej pracy klientowi
Projekty jakie realizujemy dla klientów:
- Obsługa kanałów social media
- Prowadzenie kampanii reklamowych - performance (Google) oraz Social Media
- Budowanie landing page i stron internetowych
- Budowanie strategii marketingowej/obecności w social mediach
- Produkcja contentu (tekst oraz wideo)
- Webinary
Idealny kandydat/kandydatka:
- posiada umiejętność samodzielnego myślenia i nie boi się odpowiedzialności za prowadzenie projektu;
- jest elastyczny/a w zakresie tematyki – rano zdrowa żywność, w południe sklep z butami albo start up technologiczny;
- chce się związać na stałe (w sensie na 8h dziennie, a nie na całe życie 😉) z grupą ludzi wyznających te same wartości i podejście do prowadzonego biznesu;
- umie poprowadzić projekt i kanały w mediach społecznościowych dla naszych Klientów;
- posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Klientów;
- mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych (na podstawowym poziomie – aby z drobnostkami nie zawracać głowy naszym grafikom);
- posiada duże zdolności interpersonalne i umie pracować zdalnie.
- chce się rozwijać - poznawać nowe obszary marketingu, nowe kanały komunikacji
- chce się dzielić wiedzą - nasz zespół jest nastawiony na ciągły rozwój - chcemy uczyć się nie tylko na szkoleniach, ale też od siebie wzajemnie
W zamian oferujemy:
- Pracę zdalną - na zawsze
- Spotkania integracyjne - po pandemii
- Uczciwe wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Elastyczne formy zatrudnienia w ramach oferowanego budżetu
- Ubezpieczenie grupowe
- Dostęp do materiałów edukacyjnych
- Dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne od Upselling'u
- + inne niewymienione benefity, które są w trakcie wdrożenia :)