Uciekamy od korporacyjnego życia, nudnych standardów i schematów. Pokazujemy, że #możnainaczej. Wierzymy w takie wartości jak UCZCIWOŚĆ (wobec Klienta, Koleżanek oraz Kolegów z zespołu i wobec siebie samego) oraz PRACA ZESPOŁOWA – u nas 2+2 to więcej niż 5! Praca zdalna to DNA naszej firmy a nie rozwiązanie tymczasowe wymuszone obecną sytuacją.
Szukamy człowieka od reklam - czyli po prostu adsowca - perfomance managera - growth hackera. Czyli wiecie – business manager, reklamy na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i u wujka Gugla, CPL, CPC i różne inne skróty. Umiejętności techniczne i analityczne. A jak umiecie wymyślić fajny nagłówek albo ocenić czy dane foto nadaje się do Waszej reklamy to tym lepiej.
Idealny kandydat posiada umiejętności:
- Znajomość Google Ads (dawniej Adwords), Facebook Ads, Instagram Ads na poziomie pozwalającym samodzielnie tworzyć oraz optymalizować kampanie
- Znajomość narzędzi analitycznych - Google Analytics
- Umiejętność planowania kampanii - tworzenie media plan z nastawieniem na realizację KPI
- posiada umiejętność samodzielnego myślenia i nie boi się odpowiedzialności za prowadzenie projektu;
- jest elastyczny/a w zakresie tematyki – rano zdrowa żywność, w południe sklep z butami albo start up technologiczny;
- chce się związać na stałe (w sensie na 8h dziennie, a nie na całe życie)
- w mediach społecznościowych czuje się jak kot w kartonie;
- posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu klientów;
- posiada duże zdolności interpersonalne i umie pracować zdalnie.
W zamian oferujemy:
- Pracę zdalną - na zawsze
- Spotkania integracyjne - po pandemii
- Uczciwe wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Elastyczne formy zatrudnienia w ramach oferowanego budżetu
- Ubezpieczenie grupowe