S8 SA - prężnie rozwijające się Outsourcingowe Centrum Obsługi Klienta. Od 2014 roku tworzymy oblicze branży Call Center. Wyróżnia nas dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników i świetny klimat pracy. Aktualnie zatrudniamy ponad 350 osób i nieprzerwanie rozrastamy się dalej.
Miejsce pracy: Gliwice
Aktualnie poszukujemy osób na projekt P&O Ferries na stanowisko Customer Service Advisor specjalizacja język holenderski.
Obsługa Klientów związanych z branżą transportową.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się obsługą telefoniczną oraz mailową, która ma na celu wesprzeć Klientów w ich codziennej współpracy z firmą.
Oczekujemy:
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- Dyspozycyjność do pracy od zaraz (40h/tydzień),
- Zorganizowanie i samodzielność w działaniu,
- Komunikatywność i otwartość,
- Znajomość języków zgodnie z poniższym kryterium:
Niderlandzki C1 + Angielski B2
Oferujemy:
- Atrakcyjny oraz przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + dodatek językowy),
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie dla studentów,
- Praca od poniedziałku do piątku (9:30 - 18:00),
- Benefity: ubezpieczenie grupowe; Karta Medicover Sport,
- Szkolenie przygotowujące do pracy w języku angielskim,
- Praca mieszana: infolinia przychodząca; e-mail; chat,
- Praca w małym, max. 25 osobowym zespole (wysoki standard pracy).