Obsługa Klienta (j. niderlandzki)
Obsługa klienta

Obsługa Klienta (j. niderlandzki)

Gliwice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

S8 SA - prężnie rozwijające się Outsourcingowe Centrum Obsługi Klienta. Od 2014 roku tworzymy oblicze branży Call Center. Wyróżnia nas dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników i świetny klimat pracy. Aktualnie zatrudniamy ponad 350 osób i nieprzerwanie rozrastamy się dalej.

Miejsce pracy: Gliwice

Aktualnie poszukujemy osób na projekt P&O Ferries na stanowisko Customer Service Advisor specjalizacja język holenderski.
Obsługa Klientów związanych z branżą transportową.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się obsługą telefoniczną oraz mailową, która ma na celu wesprzeć Klientów w ich codziennej współpracy z firmą.

Oczekujemy:

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Dyspozycyjność do pracy od zaraz (40h/tydzień),
  • Zorganizowanie i samodzielność w działaniu,
  • Komunikatywność i otwartość,
  • Znajomość języków zgodnie z poniższym kryterium:
Niderlandzki C1 + Angielski B2

Oferujemy:

  • Atrakcyjny oraz przejrzysty system wynagrodzenia (podstawa + dodatek językowy),
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie dla studentów,
  • Praca od poniedziałku do piątku (9:30 - 18:00),
  • Benefity: ubezpieczenie grupowe; Karta Medicover Sport,
  • Szkolenie przygotowujące do pracy w języku angielskim,
  • Praca mieszana: infolinia przychodząca; e-mail; chat,
  • Praca w małym, max. 25 osobowym zespole (wysoki standard pracy).