Marzysz o pracy w organizacji, która kreuje, wspiera i stawia na rozwój talentów?
Chciałbyś dołączyć do zespołu, który robi wielkie rzeczy nie będąc korporacją?
Poruszasz się w świecie nowych technologii i chcesz wykorzystywać je w codziennej pracy?
To fantastycznie, bo to oznacza, że
czeka właśnie na Ciebie.
Aplikując na stanowisko Web Analyst możesz:
- rozpocząć swoją przygodę w wiodącej internetowej agencji mediowej w Polsce,
- dołączyć do zgranego zespołu, który realizuje kampanie internetowe w obszarze performance marketingu
- uzyskać dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
Brzmi dobrze prawda? A to jeszcze nie wszystko bo oprócz tego:
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę, budowaną przez najwspanialszych ludzi pod słońcem
- Brak dress code`u – u nas możesz czuć się sobą
- System kafeteryjny i opiekę medyczną – dla każdego od samego początku
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych
- Lekcje języków obcych na wyciągnięcie ręki
- Komputer i telefon służbowy z aplikacją umożliwiającą przejazdy bezgotówkowe
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
- Owocowe poniedziałki i codzienną dawkę pysznej kawy z ekspresu :)
Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:
- potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
- lubisz pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi
- potrafisz budować relacje z innymi
- znasz dobrze Excel i PowerPoint
- masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
- potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji
to szukamy właśnie CIEBIE:)
Jako WEB Analyst będziesz analizował(a) strony internetowe naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn. WEB Analyst monitoruje i rozumie zachowania użytkowników stron internetowych jednocześnie pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji. Ponadto, we współpracy z zespołem całościowo obsługującym działania marketingowe dla Klienta, zapewnia wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.
Współpracując z innymi zespołami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
-
zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych naszych Klientów;
-
formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
-
rozwiązywanie problemów biznesowych – mając określony cel, korzystasz z gamy narzędzi typu Google Analytics (360), BigQuery, HotJar, Google Optimize, aby zarekomendować konkretne rozwiązania;
-
klarowne prezentowanie swoich pomysłów lub faktów popartych liczbami – z wykorzystaniem narzędzi do wizualizacji danych.
-
współpracę z działem technicznym odpowiedzialnym za set-up narzędzi do analityki, w celu dostosowania zakresu mierzonych zjawisk i formy zbierania danych.
-
wsparcie zespołów kupujących media – czyli jak insighty analityczne przełożyć na konkretne akcje marketingowe.
Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia!