Scoop to agencja dostarczająca efektywne rozwiązania content marketingowe, należąca do grupy AdNext, która łączy pod jednym dachem 6 spółek o różnorodnych kompetencjach marketingowych, specjalizujących się m.in. w strategii mediowej, content marketingu, performance marketingu i marketing automation. To pozwala nam przyjąć szerszą perspektywę w myśleniu o tym, co jest możliwe w marketingu.
Zespół SCOOP dostarcza efektywne rozwiązania w zakresie content marketingu. Dla każdego klienta tworzymy unikalną przestrzeń w gąszczu treści. Udowadniamy, że nie należy jedynie mówić do odbiorcy, trzeba z nim rozmawiać. Dołącz do naszego Zespołu jako:
Key Account Manager
W zakresie Twoich zadań znajdą się:
- budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z domami mediowymi i agencjami interaktywnymi,
-
obsługa i pozyskanie briefów zarówno od przydzielonych klientów jak i poszukiwanie nowych możliwości obsługi,
- realizacja przydzielonych targetów, samodzielna realizacja celów,
- aktywna współpraca z działem strategii i realizacji,
- tworzenie kalkulacji i ofert,
- e-reprezentowanie spółki, prowadzenie negocjacji i spotkań handlowych (obecnie 90% to spotkania zdalne).
Świetnie pasujesz do tej roli, jeśli:
-
posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży obsługującym agencje lub domy mediowe (warunek konieczny),
- umiesz swobodnie poruszać się w rynku mediów digitalowych (content marketing, copywriting,, marketing szeptany - WOMM, Inluencer marketing, Social Media, Display) a jeśli nie to wystarczy posiadać dobre relacje w domach mediowych i agencjach interaktywnych - reszty Cię nauczymy ;),
- posiadasz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, negocjacyjne i sprzedażowe,
- charakteryzuje Cię determinacja do osiągania zamierzonych celów,
- umiesz dobrze organizować swoją pracę oraz prowadzić kilka projektów jednocześnie,
- jesteś osobą kreatywną, otwartą, wszechstronną oraz bardzo samodzielną.
Czego możesz się spodziewać, dołączając do nas?
Jako Grupa jesteśmy zespołem doświadczonych specjalistów, który tworzy sprzyjające środowisko do rozwoju, w którym dzielimy się wiedzą, pomagamy sobie na co dzień i możemy korzystać z pakietu przyjemnych udogodnień:
- możliwość rozwoju i nauki pod okiem specjalistów oraz udział w programach rozwojowych:
-
Brain to Brain (B2B) cykl wewnętrznych szkoleń międzyspółkowych (stacjonarnych i/lub on-line) dostępnych dla wszystkich pracowników,
-
Shadowing - wewnętrzny program mentoringowy pomiędzy spółkami, przeznaczony dla pracowników ze stażem 1+,
-
Open Door - niezależnie od spółki, w której pracujesz, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, dzięki zasadzie otwartych drzwi,
- dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której poznajemy spółki grupy, wykonujemy zadania wspierające biznes, a za każdą aktywność otrzymujemy punkty, które wymieniamy na nagrody,
- firmową biblioteczkę, z przestrzenią do jej współtworzenia,
-
Workation - Loyality program, z którego skorzystasz po ukończeniu poszczególnych lat pracy
- benefity m.in. :
- opieka medyczna w EnelMed indywidualna i rodzinna,
- karta Fitsport,
- e-karty do sklepów i bony na szkolenia, w ramach wymiany punktów zdobytych na platformie grywalizacyjnej,
- cykliczne integracje oraz wspólnie celebracje, w biurze mamy własny dystrybutor prosseco,
-
brak dress code'u,
- program rekomendacji pracowników - już od pierwszego dnia pracy możesz polecać swoich znajomych do pracy w dowolnej spółce Grupy i otrzymać za to atrakcyjny bonus finansowy,
- pracujemy w trybie hybrydowym.
Spotkajmy się, by porozmawiać o naszej współpracy 😊