Jeżeli masz doświadczenie w marketingu, zależy Ci na pracy w międzynarodowym środowisku a zarządzanie projektami to Twoja codzienność - czytaj dalej!
Szukamy kreatywnej, zmotywowanej osoby, która jako Marketing Project Manager dołączy do naszego teamu SDA. Czekamy na Ciebie, żeby zobaczyć co robisz najlepiej.
A co my robimy najlepiej? W SDA tworzymy kursy, które zmieniają ludziom życie i spełniają ich marzenia o zostaniu programistą/ką. Działamy lokalnie i globalnie z myślą o rozwijaniu kompetencji przyszłości. Mamy dużo planów, wyzwań i nowych projektów, więc jeżeli to Cię nie przeraża, a szybkie tempo działania to Twoja codzienność to SDA jest miejscem dla Ciebie.
Co będzie należeć do Twoich zadań na tym stanowisku:
-
Szczegółowe planowanie działań marketingowych oraz ich realizacja w odniesieniu do wyznaczonego harmonogramu, budżetu i celu.
- Bieżąca aktualizacja harmonogramu, monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych aspektów projektów w sposób mierzalny i raportowanie ich do przełożonego.
-
Ocena jakości i efektywności prowadzonych działań marketingowych, w tym analizowanie źródeł pozyskania leadów, poziomu konwersji na umowy oraz efektywności poszczególnych źródeł pozyskiwania leadów.
- Realizacja działań związanych z optymalizacją treści na stronach (w szczególności aktualizacja treści na LP kursów, wydarzeń i kampanii).
- Bieżąca współpraca z działem sprzedaży i wsparcie marketingowe dla nowopowstających kanałów.
- Działania z zakresu copywritingu - w tym przygotowanie i realizacja akcji mailingowych i smsowych.
- Współorganizacja wydarzeń wspierających sprzedaż (webinarów i spotkań informacyjnych).
- Pozyskiwanie zewnętrznych kontaktów wspierających pozyskiwanie leadów, w tym partnerów biznesowych podnoszących jakość realizowanych wydarzeń, influencerów czy też mówców motywacyjnych.
Poszukujemy osoby, która ma:
- Ma min. 3 lata doświadczenia marketingowego (mile widziane w branży IT/Tech/Edu).
- Udokumentowane sukcesy w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych wykorzystujących zarówno narzędzia marketingu online jak i offline.
- Analityczny mindset - cykliczne śledzenie wyników działań w poszczególnych kanałach marketingowych w celu oceny ich skuteczności.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i prezentacyjne ze zdolnością do skutecznego realizowania celów obu stron.
- Znakomite umiejętności zarządzania projektami i koordynacji z możliwością śledzenia wielu jednoczesnych projektów i ich rezultatów.
- Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Zdolność do pracy i rozwoju w szybko zmieniającym się, wielofunkcyjnym środowisku.
Mile widziane:
- Umiejętność nagrywania i montowania filmików.
- Podstawowe umiejętności graficzne.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Z naszej strony oferujemy:
- Standardowe benefity, które dobrze znasz - owoce, Multisport, opiekę medyczną czy ubezpieczenie grupowe.
- Elastyczność co do umowy - pracujemy na zleceniach, B2B lub UoP - co kto lubi i czego potrzebuje.
- Nie mamy oficjalnego dress codu, ani sztywnych godzin pracy 8-16. Zaczynasz pracę do 10, a jak potrzebujesz to pracujesz z domu, bo wszyscy wiemy, że czasem ciężko się umówić z kurierem po 16.
- Jesteśmy otwarci na różne kultury i języki - mamy okazję współpracować z ludźmi z Rumunii, Estonii, czy Albanii.
- Pracujemy zespołowo, ale stawiamy na dużą samodzielność i branie odpowiedzialności za Twoje zadania - Ty jesteś specjalistą, więc ufamy, że wiesz co i na kiedy możesz dowieźć.