Kim jesteśmy?
Zajmujemy się problemami bezpieczeństwa IT. Pomagamy naszym klientom osiągać wysoki poziom bezpieczeństwa ich systemów IT i aplikacji dostarczając usługi takie jak testowanie bezpieczeństwa, warsztaty edukacyjne i usługi konsultacyjne. Działamy od 2003 roku, pracujemy głównie z dużymi klientami: banki, ubezpieczyciele, systemy płatności, e-commerce, firmy oferujące aplikacje „w chmurze” itp. ale także nowoczesne startupy w Polsce i za granicą. Więcej o nas dowiesz się na stronie
https://www.securing.biz/
Opis stanowiska:
- Rozwijanie kanałów marketingowych dla generowania leadów sprzedażowych z Polski i zagranicy.
- Realizowanie strategii content marketingu, we współpracy z zespołem specjalistów ds. bezpieczeństwa IT (wpisy blogowe, poradniki, raporty, white papers).
- Współtworzenie, planowanie i realizacja kampanii online (promocja treści, narzędzi, wydarzeń).
- Nadzorowanie treści na stronie firmowej.
- Obsługa lejka sprzedażowego: kwalifikacja leadów, nawiązanie pierwszego kontaktu, przekazanie do specjalisty i nadzór nad dalszą obsługą.
- Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (Linkedin, Twitter, Facebook).
- Realizowanie kampanii e-mail marketingowych, prowadzenie newslettera.
- Testowanie, monitorowanie i optymalizacja skuteczności prowadzonych działań.
- Zarządzanie budżetem marketingowym i bieżąca analiza efektywności działań.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami (graficy, web developerzy).
Oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze marketingu B2B / marketingu online.
- Doświadczenie w marketingu usług profesjonalnych.
- Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych za granicą.
- Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Dobra znajomość narzędzi marketingowych i platform społecznościowych (Google Analytics, WordPress, Linkedin, Twitter, Facebook).
- Biegła znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom C1 wg skali CEFR).
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, w mowie i piśmie.
- Samodzielność w działaniu, entuzjazm i nastawienie na rozwój.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny bezpieczeństwa IT.
Co oferujemy?
-
Ciekawą pracę w niekonwencjonalnej branży.
-
Możliwość rozwinięcia doświadczenia w marketingu usług profesjonalnych skierowanych do dużych, znanych marek w Polsce i za granicą.
-
Uczciwe wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wartości wykonywanej pracy. Możliwość uzyskania dodatkowej gratyfikacji zależnej od wyników.
-
Roczny budżet na rozwój (szkolenia, konferencje, książki itp). Bezpośredni wpływ na co on zostanie przeznaczony.
-
Wygodne biuro w centrum Krakowa – a także częściową możliwość pracy zdalnej. Staramy się być elastyczni i uwzględniać indywidualne preferencje, choć wierzymy, że pracując w naszym biurze specjalista ds. marketingu będzie miał szybszy dostęp do bieżących informacji.
-
Zdajemy sobie sprawę, że doba ma 24h, a żeby dobrze pracować trzeba też mieć przestrzeń dla rodziny i dla siebie. Dlatego nadgodziny czy praca w weekendy należą u nas do wyjątkowych rzadkości i każdorazowo jest to uzgadniane z pracownikiem.
-
Zgrany zespół, który lubi ze sobą przebywać. Atmosfera w firmie jest raczej luźna (choć mamy swoje wymagania). Organizujemy okresowe wyjścia integracyjne, a dwa razy w roku robimy wyjazd czysto integracyjny lub połączony z warsztatami wewnętrznymi.
-
Poza tym to, co w każdej profesjonalnej firmie: przejrzyste wymagania i ścieżka kariery oparta o ocenę kompetencji, karty Multisport, dobrze zaopatrzona kuchnia 😉
Proces rekrutacji:
Jeśli spełniasz powyższe kryteria, to prosimy o przesłanie
CV i listu motywacyjnego na adres
praca@securing.pl z tytułem “B2B marketing manager”.
W kolejnym etapie zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną, której elementem będzie krótkie zadanie marketingowe (w języku angielskim). Wtedy też dostaniesz komplet informacji o naszej firmie, tym czym się zajmujemy i specyfice pracy na tym stanowisku. Chętnie odpowiemy na wszystkie twoje pytania.
Zgłoszenia przyjmujemy do 30.09.2019 r.