SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży na Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański. W związku z coraz większą liczbą klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Account Specialist
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie bazy produktów i wystawianie aukcji sprzedażowych.
- Tworzenie i optymalizowanie opisów produktów w celu osiągnięcia najlepszych wyników sprzedażowych.
- Otwieranie konta sprzedawcy na Amazon.
- Przygotowywanie prezentacji i analizy rynku dla potencjalnych klientów.
- Wyszukiwanie informacji pozwalających rozwiązać problemy związane ze sprzedażą na Amazon.
- Wsparcie Senior Account'a w obsłudze klienta biznesowego.
Mile widziane:
- Mile widziana jest także znajomość jednego z wymienionych języków. Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski, Francuski.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i terminowość. Sprzedaż na największej światowej platformie e-commerce i obsługa klienta wymaga abyśmy byli zorganizowani i terminowi.
- Dokładność i dbanie o szczegóły. Amazon ma bardzo restrykcyjne warunki prowadzenia sprzedaży, dlatego musimy zwracać uwagę na najmniejszy detal.
- Chęć do nauki zasad sprzedaży na Amazon. Współpracując z nami odbędziesz przyśpieszony kurs obsługi Amazona jako platformy sprzedażowej.
Oferujemy:
- Przede wszystkim zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największą platformę e-commerce na świecie
- Wynagrodzenie adekwatne do wymagań stanowiska
- Współpracę przy wprowadzaniu polskich i zagranicznych produktów na największe europejskie rynki
- Okazjonalną możliwość pracy zdalnej
- Biuro na 4 piętrze z widokiem na Muranów oraz hamakiem