Jesteśmy jednym z największych w Polsce sprzedawcą mebli oraz dekoracji. Stawiamy na innowacyjność, dlatego docieramy do naszych klientów on-line. Naszą misją jest kreować trendy wnętrzarskie i tworzyć portfolio, które zadowoli wszystkie grupy klientów. Działamy w całej Europie, a zdecydowana większość naszych produktów jest produkowana w Polsce. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2020 r. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Dlatego też robimy wszystko, aby nasi pracownicy czuli się u nas szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę. Lubimy trampki, ale nosimy też lakierki. Wybieramy kreatywność od sztywnych procedur. Jesteśmy otwartymi ludźmi z wieloma pasjami. Stawiamy na chęć rozwoju, elastyczność i nieszablonowe myślenie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł zostanie wysłuchany - dobrze trafiłeś.
Digital Analyst
Twoje zadania:
- Codzienna współpraca z działami Marketingu i eCommerce w celu identyfikacji insightów, proponowania optymalizacji i współtworzenia eksperymentów
- Analizowanie i syntezowanie danych dotyczących eksperymentów; tworzenie rekomendacji pod optymalizację działań marketingowych i rozwoju sklepu eCommerce
- Przeprowadzanie analizy oferty, mediów oraz zachowań Użytkowników oraz UX
- Implementacja skryptów z wykorzystaniem Google Tag Manager
- Analizowanie danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excel i BigQuery)
- i optymalizacja konwersji
- Przeprowadzanie integracji danych z wykorzystaniem Google BigQuery lub innego preferowanego narzędzia
- Tworzenie kokpitów w Google Data Studio
- Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz
Oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość branży eCommerce
- Wykształcenie wyższe w kierunku ścisłym: technicznym, ekonomicznym, matematycznym lub pokrewnym
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów, samodzielność, terminowość
- Umiejętność pracy zespołowej
- Zaawansowana znajomość Excela i/lub Google Sheets
- Bardzo dobra znajomości Google Analytics i Google Tag Manager
- Znajomość SQL, BiqQuery, DataStudio lub inne pomocne analitykowi umiejętności
- Znajomość podstaw HTML i JavaScript
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
Oferujemy:
- Pracę w kreatywnym i zaangażowanym zespole mocno zainteresowanym wyprzedzeniem konkurencji i wdrażaniem nowoczesnych, interesujących rozwiązań
- Możliwość wywierania realnego wpływu na rozwój platformy eCommerce
- Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę
- Możliwość pracy w trybie home office i elastyczne godziny pracy
- Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i mienia, drużyna piłki nożnej)
- Organizację nastawioną na budowanie partnerskiej atmosfery i dobrych relacji (płaska struktura, imprezy integracyjne)
- Darmowy parking