Digital Analyst
Marketing

Digital Analyst

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy jednym z największych w Polsce sprzedawcą mebli oraz dekoracji. Stawiamy na innowacyjność, dlatego docieramy do naszych klientów on-line. Naszą misją jest kreować trendy wnętrzarskie i tworzyć portfolio, które zadowoli wszystkie grupy klientów. Działamy w całej Europie, a zdecydowana większość naszych produktów jest produkowana w Polsce. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2020 r. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Dlatego też robimy wszystko, aby nasi pracownicy czuli się u nas szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę. Lubimy trampki, ale nosimy też lakierki. Wybieramy kreatywność od sztywnych procedur. Jesteśmy otwartymi ludźmi z wieloma pasjami. Stawiamy na chęć rozwoju, elastyczność i nieszablonowe myślenie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł zostanie wysłuchany - dobrze trafiłeś.

Digital Analyst

Twoje zadania:
 
  • Codzienna współpraca z działami Marketingu i eCommerce w celu identyfikacji  insightów, proponowania optymalizacji i współtworzenia eksperymentów
  • Analizowanie i syntezowanie danych dotyczących eksperymentów; tworzenie rekomendacji pod optymalizację działań marketingowych i rozwoju sklepu eCommerce
  • Przeprowadzanie analizy oferty, mediów oraz zachowań Użytkowników oraz UX
  • Implementacja skryptów z wykorzystaniem Google Tag Manager
  • Analizowanie danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excel i BigQuery)
  • i optymalizacja konwersji
  • Przeprowadzanie integracji danych z wykorzystaniem Google BigQuery lub innego preferowanego narzędzia
  • Tworzenie kokpitów w Google Data Studio
  • Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz

Oczekiwania:
 
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży eCommerce
  • Wykształcenie wyższe w kierunku ścisłym: technicznym, ekonomicznym, matematycznym lub pokrewnym
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Kreatywne podejście do rozwiązywanych problemów, samodzielność, terminowość
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Zaawansowana znajomość Excela i/lub Google Sheets
  • Bardzo dobra znajomości Google Analytics i Google Tag Manager
  • Znajomość SQL, BiqQuery, DataStudio lub inne pomocne analitykowi umiejętności
  • Znajomość podstaw HTML i JavaScript
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja) 

Oferujemy:

  • Pracę w kreatywnym i zaangażowanym zespole mocno zainteresowanym wyprzedzeniem konkurencji i wdrażaniem nowoczesnych, interesujących rozwiązań
  • Możliwość wywierania realnego wpływu na rozwój platformy eCommerce
  • Współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę
  • Możliwość pracy w trybie home office i elastyczne godziny pracy
  • Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i mienia, drużyna piłki nożnej)
  • Organizację nastawioną na budowanie partnerskiej atmosfery i dobrych relacji (płaska struktura, imprezy integracyjne)
  • Darmowy parking