Semantive to firma konsultingowa IT specjalizująca się w speed data i data science. W Semantive dostarczamy zaawansowane rozwiązania szyte na miarę potrzeb swoich klientów. Współpracujemy z dużymi graczami z różnych branż na całym świecie. Specjalizujemy się w Big Data, rozwiązaniach Cloudowych oraz Data Science w ambitnych projektach. Workflow Agile gwarantuje wysoką jakość naszej pracy oraz niskie koszty utrzymania. Nasza misja to bycie najlepszym software housem w dziedzinie Artificial Intelligence/Machine Learning i Big Data wspierającym cyfrową transformację procesów analitycznych. Swoje wartości opieramy na przejrzystej komunikacji, ciągłym doskonaleniu swoich umiejętności, zwinności oraz eksperckości w swojej dziedzinie. Wychodzi nam to bardzo dobrze, bo mocno rozbudowujemy swój zespół, który na ten moment liczy około 30 osób.
W związku ze skalowaniem się zespołu nadszedł najwyższy czas, aby zaprosić do współpracy eksperta od marketingu online oraz lead generation. Będzie to rola całkowicie samodzielna, jednak wspierana poprzez zewnętrzną agencję, z którą dotychczas współpracowaliśmy.
Potrzebujemy osoby z ok. 5-6 letnim doświadczeniem w obszarze Online Marketingu (budowanie lejków sprzedażowych, tworzenie kampanii leadowych i wykorzystywanie do tego odpowiednich narzędzi) oraz takiej, która rozumie obszar SEO i ma zdolności analityczne.
Będziemy bardziej niż szczęśliwi jeśli:
- masz doświadczenie w układaniu, wdrażaniu, prowadzeniu i analizowaniu kampanii leadowych B2B na Europę;
- wiesz jak układać lejki sprzedażowe;
- miałeś/aś okazję poznać obszar SEO i tajniki testowania A/B.
Wiemy, że zadań jest sporo, nie oczekujemy jednak, że będziesz ekspertem w każdym obszarze - ważne jest dla nas to, abyś miał/a doświadczenie w podobnych działaniach w branży IT oraz znał/a język angielski.
A jeśli dodatkowo kręci Cię copywriting, storytelling i budowanie brandu przez social media, to dla nas jest to duży atut :)
Spodoba Ci się, jeśli:
- online marketing to Twoja pasja, a doświadczenie w tym obszarze zbierasz już od 5-6 lat;
- rynek IT nie jest Ci straszny;
- masz za sobą już kilka udanych kampanii B2B i możesz pochwalić się wynikami oraz wnioskami;
- masz doświadczenie w układaniu lejków sprzedażowych;
- umiesz swoją pracę przedstawić na liczbach i danych.
oraz znasz narzędzia:
- Google Analytics,
- Unbounce (lub podobny),
- Ahrefs (lub podobny),
- Google Optimize,
- Google AdWords - Keyword Planner,
- Brand24 (lub podobny),
- HotJar,
- MailChimp (lub podobny),
- Wordpress,
- Canva.
Perks & Benefits:
- 7 000 - 10 000 pln netto na B2B (z płatnymi urlopami),
- prywatna opieka zdrowotna (Luxmed lub Medicover),
- karta multisport,
- wewnętrzne sesje szkoleniowe,
- udział w szkoleniach zewnętrznych i konferencjach,
- biblioteczka firmowa,
- biura zlokalizowane w centrum miasta (Warszawa, ulica Nowogrodzka oraz Krucza),
- parking dla rowerów,
- bonus za polecenie znajomego.