Customer Success Specialist
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Customer Success Specialist (obsługa klienta)

Wynagrodzenie netto: 3000-3500 PLN netto
Miejsce pracy: Poznań
 
Naszą siłą są ludzie - jesteśmy zgranym zespołem specjalizującym się w marketingu internetowym.
Dołącz do grona naszych specjalistów, których celem jest rozwój biznesów naszych klientów. Pomożemy Ci się rozwijać w wybranym przez Ciebie kierunku.
Obecnie potrzebujemy Twojego wsparcia w zakresie budowania sukcesu klienta.
 
Czego miałoby ono dotyczyć?
 
  • utrzymania i/lub budowania pozytywnych relacji biznesowych z obecnymi klientami naszej firmy;
  • doradzania klientom w zakresie marketingu internetowego (przede wszystkim SEO);
  • odpowiedzi na bieżące zapytania klientów i sugerowanie odpowiednich rozwiązań;
  • telefonicznej oraz e-mailowej obsługi klienta oraz prowadzenia negocjacji handlowych;
  • poszerzania zakresu współpracy z aktualnymi klientami (dosprzedaż nowych rozwiązań, zmian warunków umowy itp.);
  • przygotowywania dokumentacji dot. dosprzedaży - umów, aneksów, zleceń, a także ich odpowiedniego przekazywania do   pozostałych działów firmy;
  • raportowania do klientów (w tym także wysyłka raportów).

Co oferujemy w zamian?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • bardzo ciekawe wyzwania (praca z klientami dostarcza ich na co dzień);
  • stanowisko w niedużym przedsiębiorstwie, pozbawionym korporacyjnej struktury, w przyjaznej atmosferze;
  • wsparcie zespołu obsługi klienta;
  • pracę w dobrej lokalizacji (okolice Rynku Łazarskiego), z dogodnym dojazdem - również komunikacją miejską;
  • wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon);
  • możliwość zdobycia specjalistycznego doświadczenia.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • podstawowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, a także zainteresowana tą branżą;
  • znajomości narzędzi analitycznych, np. Google Analytics, Google Search Console, Semstorm, Senuto;
  • wysokiej proaktywności w działaniu;
  • zdolności komunikacyjnych adekwatnych do rozmowy z klientem biznesowym;
  • orientacji na cel;
  • umiejętności organizowania własnej pracy, ale także trzymania się wskazanych wytycznych;
  • pozytywnego usposobienia, dostrzegania nie tylko problemów, ale też sposobów na ich rozwiązanie;
  • zdolności negocjacyjnych;
  • obsługi MS Office.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj teraz.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Semcore sp z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.