Customer Success Specialist (obsługa klienta)
Wynagrodzenie netto: 3000-3500 PLN netto
Miejsce pracy: Poznań
Naszą siłą są ludzie - jesteśmy zgranym zespołem specjalizującym się w marketingu internetowym.
Dołącz do grona naszych specjalistów, których celem jest rozwój biznesów naszych klientów. Pomożemy Ci się rozwijać w wybranym przez Ciebie kierunku.
Obecnie potrzebujemy Twojego wsparcia w zakresie budowania sukcesu klienta.
Czego miałoby ono dotyczyć?
- utrzymania i/lub budowania pozytywnych relacji biznesowych z obecnymi klientami naszej firmy;
- doradzania klientom w zakresie marketingu internetowego (przede wszystkim SEO);
- odpowiedzi na bieżące zapytania klientów i sugerowanie odpowiednich rozwiązań;
- telefonicznej oraz e-mailowej obsługi klienta oraz prowadzenia negocjacji handlowych;
- poszerzania zakresu współpracy z aktualnymi klientami (dosprzedaż nowych rozwiązań, zmian warunków umowy itp.);
- przygotowywania dokumentacji dot. dosprzedaży - umów, aneksów, zleceń, a także ich odpowiedniego przekazywania do pozostałych działów firmy;
- raportowania do klientów (w tym także wysyłka raportów).
Co oferujemy w zamian?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- bardzo ciekawe wyzwania (praca z klientami dostarcza ich na co dzień);
- stanowisko w niedużym przedsiębiorstwie, pozbawionym korporacyjnej struktury, w przyjaznej atmosferze;
- wsparcie zespołu obsługi klienta;
- pracę w dobrej lokalizacji (okolice Rynku Łazarskiego), z dogodnym dojazdem - również komunikacją miejską;
- wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon);
- możliwość zdobycia specjalistycznego doświadczenia.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- podstawowej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, a także zainteresowana tą branżą;
- znajomości narzędzi analitycznych, np. Google Analytics, Google Search Console, Semstorm, Senuto;
- wysokiej proaktywności w działaniu;
- zdolności komunikacyjnych adekwatnych do rozmowy z klientem biznesowym;
- orientacji na cel;
- umiejętności organizowania własnej pracy, ale także trzymania się wskazanych wytycznych;
- pozytywnego usposobienia, dostrzegania nie tylko problemów, ale też sposobów na ich rozwiązanie;
- zdolności negocjacyjnych;
- obsługi MS Office.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj teraz.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Semcore sp z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.