Agencja SEO - SEO4.net poszukuje Content Managera z doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrażania strategii budowy treści w serwisach www.
To interdyscyplinarne stanowisko wymaga połączenia humanistycznej natury z zamiłowaniem do danych i rozumieniem technicznych aspektów e-marketingu i SEO. Praca jedynie w opcji stacjonarnej.
Zadania na tym stanowisku
-
Projektowanie strategii content marketingowej (30% czasu pracy) – przygotowywanie zaleceń dotyczących budowania treści na stronie, wraz z architekturą informacji (kategorie, nagłówki, struktura treści, projektowanie linkowania wewnętrznego),
-
Audyt treści na stronach klientów (20%) – analiza treści pod kątem SEO, UX, benchmark konkurencji, analiza poprawności językowej,
-
Realizacja strategii contentowej (20%) – szukanie i proponowanie tematów, aktualizacja treści, przygotowywanie opisów meta, informacji dla wdrożeniowców,
-
Redakcja treści otrzymanych od copywriterów i klientów (20%) – poprawki, aktualizacje, optymalizacja treści zgodnie z zasadami SEO,
-
Samodzielne pisanie treści (10%).
Jako Content Manager będziesz mieć
- dużą ilość różnorodnych projektów, które dadzą ci szerokie możliwości rozwoju w obszarze zarządzania contentem (strony usługowe, e-commerce, aplikacje, B2B i B2C, różne branże);
- profesjonalny zespół (Project Manager, specjalista SEO, webmaster, copywriter), z którym wspólnie będziesz pracować na sukces naszych klientów;
- dostęp do narzędzi takich jak Ahrefs, Senuto, Semstorm i inne.
Oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia w pracy nad witrynami www (budowa contentu, UX, przebudowa lub redakcja treści),
- przynajmniej 2-3 samodzielnie prowadzonych projektów, związanych z tworzeniem i planowaniem treści, makietowaniem lub innym rodzajem działalności w obszarze www,
- umiejętności posługiwania się narzędziami do wyciągania wniosków na temat jakości treści i możliwości jej usprawniania i optymalizacji pod kątem usera i SEO.
- znajomości trendów w zakresie marketingu internetowego, tworzenia treści, projektowania strategii marketingowych dla różnych grup docelowych,
- doskonałej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
- samodzielności, inicjatywy i tego, że jesteś osobą pogodną, uśmiechniętą i z dystansem do siebie.
Na rozmowie zapytamy Cię między innymi o to:
- jaki był Twój największy sukces związany z e-marketingiem (contentem, analizą, UX, SM, SEO – do wyboru),
- jakie parametry w GA i GSC monitorujesz, by wnioskować na temat jakości treści na stronie www,
- jak sprawdzisz, czy obecne kategorie w sklepie klienta to trafny wybór.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 3,5 – 5 tys. zł na UoP lub 4,2 – 6 tys. zł jako B2B;
- benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne, pakiet Multisport, wyjazdy integracyjne i wejściówki do krakowskiego ZOO;
- biuro w centrum Krakowa z dogodnym dojazdem; w okolicy sklepy, lunch bary;
- wsparcie pasjonatów, którzy kochają to, co robią.
UWAGA!
Wiemy, że osób o takich kompetencjach jest niewiele. Jeśli jeszcze nie masz pełni doświadczenia, ale chcesz w przyszłości umieć to wszystko i masz już pierwsze szlify w obszarze UX, analizy czy strategii contentu, prześlij nam swoje CV i opis tego co już wiesz – być może zainwestujemy właśnie w Ciebie!