Senior Social Ads Specialist
Marketing

Senior Social Ads Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
SIGMA BIS to dom mediowy z Grupy Kapitałowej PKN Orlen SA. Firma realizuje projekty związane z planowaniem i zakupem mediów, social media i digital PR. Nasz zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży jest zapleczem know how dla swoich klientów, oferując innowacyjne rozwiązania w dziedzinie komunikacji marketingowej.

Wynagrodzenie: 8 000 - 14 000 PLN brutto + premia

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę
będąc odpowiedzialnym za:

  • Samodzielne prowadzenie kampanii Social Media / Google Ads (planowanie, kupowanie, optymalizowanie i raportowanie).
  • Monitorowanie i kontrolowanie realizacji wyników mediowych za pośrednictwem narzędzi analitycznych (Google Analytics, Campaign Manager 360).
  • Bezpośredni kontakt i współpraca z klientami.
  • Współpracę z zespołem w przygotowaniu i prezentowaniu rekomendacji dla klienta.

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się domu mediowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród 
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karty sportowe
  • Pracę w profesjonalnym zespole z wieloletnim doświadczeniem i dobrą atmosferę 
  • Możliwość rozwoju i udziału w interesujących projektach

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie w obszarze social media marketing.
  • Samodzielne planowanie, kupowanie, optymalizowanie i raportowanie kampanii reklamowych na platformach Social Media.
  • Doświadczenie w kupowaniu i optymalizowaniu kampanii w ekosystemie Facebooka nastawionych na performance (konwersje sprzedażowe / pozyskiwanie kontaktów / sprzedaż z katalogu).
  • Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków z kampanii, tworzenia na ich podstawie raportów oraz rekomendacji.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi: Google Analytics, Campaign Manager 360 oraz reklamowych Facebook Ads, Google Ads.
  • Zrozumienie i umiejętność wykorzystywania modeli atrybucji w kampaniach performance
  • Umiejętność priorytetyzacji projektów (organizacji pracy).
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
  •  Doświadczenie w prowadzeniu kampanii performance na innych platformach digital (mile widziane)
  •  Certyfikacja Facebook (blueprint) / Google Ads (skillshop) (mile widziane)

Przesyłając aplikację proszę wpisać w temacie wiadomości : PPC0121