Specjalista ds. e-commerce
Marketing

Specjalista ds. e-commerce

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługaklienta

support

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych. Rozwijamy się w szybkim tempie na polskim rynku e-commerce. W związku z czym poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:  Specjalista ds. e-commerce do biura w Krakowie.


Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie naszych obecnych Klientów przez różne kanały komunikacji (e-mail, infolinia, livechat), świadcząc pomoc w konfiguracji oraz obsłudze oprogramowania sklepu internetowego Sky-Shop. 


Praca od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym od 8 do 18.


Współpracujemy z takimi markami jak: mBank, Google, Facebook, Media-Tech, Grycan, Allegro, InPost czy Ceneo.

W 2016 roku zdobyliśmy podium w konkursie Ekomers na najlepszą platformę sklepową w Polsce :)

 

Opis stanowiska:

 

  • Zapewnienie wsparcia Klientów podczas konfiguracji, obsługi i testowania oprogramowania Sky-Shop.pl
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z obsługą sklepu na platformie Sky-Shop.pl
  • Dbanie o dobry wizerunek marki oraz zadowolenie Klienta z obsługi
  • Komunikacja z Klientami poprzez infolinię oraz system ticketów (e-maile)


Wymagania:

 

  • Doświadczenie w branży e-commerce (sklep internetowy, agencja marketingowa) – min. 1 rok
  • Minimalna znajomość tego jak działają usługi IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i elastyczne rozwiązywanie problemów
  • Podstawowa znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
  • Umiejętność prowadzenia logicznej i poprawnej komunikacji mailowej/telefonicznej
  • Kultura osobista

 

Mile widziane:


  • Znajomość usług SaaS z branży e-commerce
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B poprzez infolinie lub system ticketów

 

Oferujemy:

 

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie kwartalne, premie miesięczne i bonusy
  • Pracę przy jednym z największych projektów e-commerce w Polsce
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
  • Kameralna atmosfera z zespołem +30 osób.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Chill pufa, Xbox z grami