Marketing Manager
Marketing

Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
SN Accounts Ltd to polskie biuro księgowe w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy praktykami w branży i liderem na rynku brytyjskim! Na co dzień pomagamy oszczędzać tysiące funtów właścicielom polskich firm i rozwijać ich biznesy za granicą już blisko 10 lat. Rejestracja firm, księgowość, marketing, rekrutacja i doradztwo to nasza codzienność – ułatwiamy prowadzenie biznesu i umacniamy pozycję polskich firm w UK.

Szukamy Marketing Managera, kreatora, który kocha digital marketing i pomoże nam zwiększać rozpoznawalność naszej marki, edukować rynek oraz wspierać sprzedaż naszych usług.

Dołącz do biznesowego świata #SNAccounts! 

Co będzie należało do Twoich obowiązków

  • tworzenie i egzekucja strategii marketingowej B2B, w tym strategii komunikacji oraz contentu dla kanałów social media, bloga i newslettera
  • obsługa kanałów social media, tj.: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn oraz bloga i newslettera – tworzenie i publikowanie treści, budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki, moderacja grup społecznościowych
  • tworzenie prostych grafik do social mediów, np. z pomocą programu Canva
  • planowanie i koordynowanie wydarzeń online (np. LIVE, webinar) - pozyskiwanie gości, partnerów 
  • współpraca z zewnętrznymi agencjami i koordynowanie działań z zakresu SEO, SEM, kampanii reklamowych w social media
  • prowadzenie aktywnych działań promocyjnych, śledzenie trendów i nowości w digital marketingu 
  • analiza danych i tworzenie raportów

Wymarzony kandydat/kandydatka:

  • posiada min. 2-letnie doświadczenie w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych B2B, w szczególności tworzeniu strategii komunikacji i contentu dla kanałów social media, w tym: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn
  • umie tworzyć angażujące treści, wie jak pisać, żeby ludzie chcieli czytać i kupować
  • wie co to jest strategia komunikacji i lejek marketingowy - jak go budować i skutecznie wdrażać, aby sprzedawać usługi i pozyskiwać klientów
  • umie myśleć strategicznie i analitycznie, potrafi wykonać kompleksową analizę rynku, konkurencji
  • wie jak współpracować z zewnętrznymi agencjami i jak wspólnie realizować biznesowe cele
  • jest samodzielny/a i zaangażowany/a, kreuje i wdraża nowe koncepcje kreatywne, umie planować i pracować na kalendarzach treści
  • umie pracować zdalnie, pod presją czasu i bierze odpowiedzialność za prowadzone projekty
  • jest otwarty na testowanie nowych narzędzi digital marketingu, śledzi nowości i trendy
  • zna język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2)

Dodatkowo: mile widziane doświadczenie w branży księgowej

Co oferujemy?

  • pracę w 100% zdalną w firmie, w której najważniejsze są zaangażowanie i partnerstwo – szukamy kogoś na stałe, nie na chwilę
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o B2B
  • budżet edukacyjny - dofinansowanie do szkoleń 
  • kameralny zespół fantastycznych ludzi i współpraca bezpośrednio z szefem, od którego będziesz mógł/a się wiele nauczyć
  • stanowisko, na którym możesz realizować własne pomysły z dużą samodzielnością, odpowiedzialnością i realnym wpływem na rozwój firmy – lubimy wychodzić poza schematy!

Zainteresowany/Zainteresowana?

  • wyślij swoje CV oraz link do profilu na LinkedIn
  • napisz kilka zdań o sobie – nie załączaj listu motywacyjnego
  • dorzuć przykłady Twojego dotychczasowego doświadczenia (profile, które prowadzisz/prowadziłeś, przykłady projektów, case study, z których jesteś dumny/a)