SN Accounts Ltd to polskie biuro księgowe w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy praktykami w branży i liderem na rynku brytyjskim! Na co dzień pomagamy oszczędzać tysiące funtów właścicielom polskich firm i rozwijać ich biznesy za granicą już blisko 10 lat. Rejestracja firm, księgowość, marketing, rekrutacja i doradztwo to nasza codzienność – ułatwiamy prowadzenie biznesu i umacniamy pozycję polskich firm w UK.
Szukamy Marketing Managera, kreatora, który kocha digital marketing i pomoże nam zwiększać rozpoznawalność naszej marki, edukować rynek oraz wspierać sprzedaż naszych usług.
Dołącz do biznesowego świata #SNAccounts!
Co będzie należało do Twoich obowiązków
- tworzenie i egzekucja strategii marketingowej B2B, w tym strategii komunikacji oraz contentu dla kanałów social media, bloga i newslettera
- obsługa kanałów social media, tj.: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn oraz bloga i newslettera – tworzenie i publikowanie treści, budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki, moderacja grup społecznościowych
- tworzenie prostych grafik do social mediów, np. z pomocą programu Canva
- planowanie i koordynowanie wydarzeń online (np. LIVE, webinar) - pozyskiwanie gości, partnerów
- współpraca z zewnętrznymi agencjami i koordynowanie działań z zakresu SEO, SEM, kampanii reklamowych w social media
- prowadzenie aktywnych działań promocyjnych, śledzenie trendów i nowości w digital marketingu
- analiza danych i tworzenie raportów
Wymarzony kandydat/kandydatka:
- posiada min. 2-letnie doświadczenie w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych B2B, w szczególności tworzeniu strategii komunikacji i contentu dla kanałów social media, w tym: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn
- umie tworzyć angażujące treści, wie jak pisać, żeby ludzie chcieli czytać i kupować
- wie co to jest strategia komunikacji i lejek marketingowy - jak go budować i skutecznie wdrażać, aby sprzedawać usługi i pozyskiwać klientów
- umie myśleć strategicznie i analitycznie, potrafi wykonać kompleksową analizę rynku, konkurencji
- wie jak współpracować z zewnętrznymi agencjami i jak wspólnie realizować biznesowe cele
- jest samodzielny/a i zaangażowany/a, kreuje i wdraża nowe koncepcje kreatywne, umie planować i pracować na kalendarzach treści
- umie pracować zdalnie, pod presją czasu i bierze odpowiedzialność za prowadzone projekty
- jest otwarty na testowanie nowych narzędzi digital marketingu, śledzi nowości i trendy
- zna język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2)
Dodatkowo: mile widziane doświadczenie w branży księgowej
Co oferujemy?
- pracę w 100% zdalną w firmie, w której najważniejsze są zaangażowanie i partnerstwo – szukamy kogoś na stałe, nie na chwilę
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- zatrudnienie w oparciu o B2B
- budżet edukacyjny - dofinansowanie do szkoleń
- kameralny zespół fantastycznych ludzi i współpraca bezpośrednio z szefem, od którego będziesz mógł/a się wiele nauczyć
- stanowisko, na którym możesz realizować własne pomysły z dużą samodzielnością, odpowiedzialnością i realnym wpływem na rozwój firmy – lubimy wychodzić poza schematy!
Zainteresowany/Zainteresowana?
- wyślij swoje CV oraz link do profilu na LinkedIn
- napisz kilka zdań o sobie – nie załączaj listu motywacyjnego
- dorzuć przykłady Twojego dotychczasowego doświadczenia (profile, które prowadzisz/prowadziłeś, przykłady projektów, case study, z których jesteś dumny/a)