rozmowy z potencjalnymi Klientami (analiza potrzeb poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny - mailing) zgodny z procedurą RODO; rozmowy na konferencjach branżowych
promowanie systemu enova365 w rozmowach z potencjalnymi Klientami
wspieranie działań sprzedażowych i administracyjnych Działu Handlowego
tworzenie i zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych Klientów, weryfikacja baz
obsługa systemu CRM zgodnie z procedurami firmy
Wymagania:
wykształcenie wyższe (absolwent lub student ostatniego roku, preferowane kierunki ekonomia, marketing)
znajomość procesów biznesowych w przedsiębiorstwie oraz podstawowych rozwiązań i usług IT
zdolności komunikacyjne, interpersonalne i relacyjne, talent do budowania relacji z Klientami
umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
elastyczność czasu pracy – wyjazdy na konferencje
znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym
nastawienie na realizację celów, konsekwencja w działaniu
Mile widziane:
doświadczenie w pracy w telemarketingu / na infolinii i recepcji
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, praca w godzinach 8:00 - 16:00 i 09:00 - 17:00
szkolenia produktowe i sprzedażowe
pozytywną atmosferę pracy, udział w dynamicznym rozwoju firmy
możliwości rozwoju zawodowego
po okresie próbnym prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów