Mł. Specjalista ds.Wsparcia Sprzedaży
Sprzedaż

Mł. Specjalista ds.Wsparcia Sprzedaży

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska


Opis stanowiska:

  • rozmowy z potencjalnymi Klientami (analiza potrzeb poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny - mailing) zgodny z procedurą RODO; rozmowy na konferencjach branżowych
  • promowanie systemu enova365 w rozmowach z potencjalnymi Klientami
  • wspieranie działań sprzedażowych i administracyjnych Działu Handlowego
  • tworzenie i zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych Klientów, weryfikacja baz
  • obsługa systemu CRM zgodnie z procedurami firmy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (absolwent lub student ostatniego roku, preferowane kierunki ekonomia, marketing)
  • znajomość procesów biznesowych w przedsiębiorstwie oraz podstawowych rozwiązań i usług IT
  • zdolności komunikacyjne, interpersonalne i relacyjne, talent do budowania relacji z Klientami
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • elastyczność czasu pracy – wyjazdy na konferencje
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym
  • nastawienie na realizację celów, konsekwencja w działaniu

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w telemarketingu / na infolinii i recepcji
  • prawo jazdy kat. B.


Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, praca w godzinach 8:00 - 16:00 i 09:00 - 17:00
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • pozytywną atmosferę pracy, udział w dynamicznym rozwoju firmy
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • po okresie próbnym prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy