Specjalista ds. marketingu internetowego
Marketing

Specjalista ds. marketingu internetowego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, generowaniu leadów sprzedażowych B2B, w obsłudze systemów marketing automation, jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, a ponadto analiza danych kojarzy Ci się z przyjemnością i logicznym wyciąganiem twórczych wniosków, to jest to ogłoszenie dla Ciebie.

Poszukujemy osoby, która dołączy do kilkuosobowego zespołu doświadczonych marketerów 
i wesprze nas swoją wiedzą w kampaniach on-line, content marketingu oraz lead nutruringu.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie kampanii on-line (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn)
  • całościowa opieka nad systemem do marketing automation
  • optymalizacja oraz tworzenie nowych ścieżek marketing automation
  • tworzenie raportów z przeprowadzenia kampanii (CPC, CTR, koszt konwersji)
  • tworzenie raportów leadowych oraz kosztowych (ROI, budżet)
  • przygotowanie i promocja ciekawego contentu
  • obsługa kanałów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Youtube, Vimeo)
  • monitorowanie trendów marketingowych, wprowadzanie nowych rozwiązań
  • aktualizacja treści na www i social media oraz monitoring stron partnerskich
  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy 
  • budowanie świadomości marki na rynku
  • szeroki zakres działań PR: m.in. współpraca z mediami, influencerami, organizacjami branżowymi
  • współpraca z działami produkcyjnymi i handlowymi w zakresie przygotowywania 
     i dystrybucji materiałów informacyjnych 
  • dbanie o spójność identyfikacji wizualnej firmy
  • bieżąca analizy rynku IT oraz działań konkurencji


Wymagania:

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych
  • minimum 2 letnie doświadczenie w marketingu lub PR 
  • znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube )
  • umiejętność tworzenia tekstów PR i branżowych (IT), pisania prostym zrozumiałym językiem, a przede wszystkim językiem korzyści
  • kreatywne podejście do analizy danych, wynikające z przyjemności w szukaniu dociekliwych i niestandardowych rozwiązań, ciągłe poszukiwanie nowych możliwości marketingowych
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość
  • znajomość narzędzi marketingowych: Google Analytics, MS Excel, Google Ads, Google Tag Manager, Business Facebook, Facebook Pixel, Marketing Automation 
  • znajomość systemów marketing automation i systemów CRM
  • znajomość systemów CMS (WordPress)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość branży IT
  • doświadczenie w marketingu B2B
  • prawo jazdy kategorii B (aktywne)
  • obsługa programu graficznego 
  • znajomość narzędzi do monitoringu mediów np. Brand24, Unamo
  • znajomość Active Campaign

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
  • możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
  • partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
  • po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
  • nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
  • parking samochodowy i rowerowy