Specjalista ds. marketingu internetowego
Marketing

Specjalista ds. marketingu internetowego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Jesteśmy jedną z wiodących firm w branży sportowej. Łączymy w sobie modę, sport i styl życia. Nasze produkty oferujemy w ponad 30 salonach stacjonarnych w całej Polsce. Oprócz sprzedaży tradycyjnej dynamicznie rozwijamy nasze kanały sprzedaży online. Aby przyspieszyć dynamikę naszych działań w Internecie potrzebujemy wsparcia!

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w Google/Facebook Ads
  • Prowadzenie kampanii mailingowych
  • Prowadzenie profilów firmowych w mediach społecznościowych
  • Przygotowanie treści kierowanych na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych
  • Aktywny udział w planowaniu działań marketingowych
  • Monitorowanie i optymalizowanie prowadzonych działań na podstawie analizy danych
  • Wsparcie przy realizacji innych projektów komunikacji marketingowej

Nasze wymagania:

  • Praktyczna znajomość z obszaru SEM, SEO, Google Analytics, e-mail marketing, e-commerce
  • Znajomość aktualnych trendów w obszarze marketingu internetowego
  • Umiejętność przeprowadzania analiz grup docelowych i konkurencji
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność i rzetelność
  • Umiejętność obsługi narzędzi/programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Canva) – będzie sporym atutem!
  • Znajomość narzędzi SEO/SEM

Mile widziane:

  • Znajomość platformy sprzedażowej IAI-Shop/Idosell

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie rosnące wraz z Twoim zaangażowaniem i wynikami pracy
  • Realny wpływ na strategię firmy w obszarze e-commerce
  • Narzędzia i oprogramowanie niezbędne do Twojej pracy
  • Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Komfortowe warunki pracy w nowym biurze