Strategic Mind to firma konsultingowo-szkoleniowa wyspecjalizowana w układaniu marketingu i podnoszeniu sprzedaży w sklepach internetowych oraz markach DTC, które chcą rosnąć w kanale ecommerce & marketplace. Znamy elementy przydatne do osiągnięcia sukcesu w ecommerce, pomagamy je wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą ecommerce, oraz zespołem i agencjami po stronie sklepu, dzięki temu mamy wysoką odpowiedzialność za wynik.
Łączymy specjalistyczne umiejętności w jednym komplementarnym zespole. Posiadamy praktyczne doświadczenia i know how, które bezpośrednio wpływa na wynik naszych Klientów. Wspieramy ecommerce w podejmowaniu lepszych decyzji, które realizują wspólnie ustalone cele. Współtworzymy strategię marketingową oraz taktykę komunikacji i dbamy o jej prawidłową egzekucję wspólnie z zespołem Klienta i potencjalnie agencjami. Niezależnie i obiektywnie analizujemy oraz kontrolujemy KPI, wyniki, klientów i konkurencje.
Bezpośrednia praca z klientem (w większości właściciel / członek zarządu / dyrektor / manager ecommerce), jego zespołem, oraz potencjalnie agencjami. Odpowiedzialność za analizę biznesu, wspólnie zaprojektowanie strategii, przygotowanie i i optymalizacja krótko i średnioterminowej taktyki, najlepsze rekomendacje poprawiające marketing i podnoszące sprzedaż, oraz stałe wsparcie w działaniach i koordynacji taktyk za pomocą wspólnie rekrutowanego działu marketingu i sprzedaży klienta oraz agencji. Nie obawiamy się zakasać rękawów i jeżeli sytuacja tego wymaga zająć się działaniami egzekucyjnymi, zazwyczaj - okresowo.
Wynagrodzenie: od 10000 zł – 13000 zł netto faktura B2B + VAT (lub brutto w przypadku umowy o dzieło/zlecenie/UOP) – pełny wymiar.
Miejsce pracy: W większości czasu zdalnie. Mile widziane cykliczne spotkania w biurze w Warszawie, oraz u naszych Klientów.
Jaki będzie Twój zakres obowiązków?
- Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce (resellerzy oraz marki DTC)
- Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux.
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami/projektami oraz wdrożenie tego typu narzędzi dla klientów
- Wspólne projektowanie strategii marketingowej i komunikacji
- Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem.
- Ścisła współpraca i kontrola wspólnie wybranego zespołu
- Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji
- szkolenie i wsparcie zespołu Kliena
Oczekiwania:
- Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektem, zespołem lub działem marketingu i/lub ecommerce po stronie sklepów internetowych (wymagamy głównie doświadczenia w pracy po stronie ecommerce) – nie musisz mieć oficjalnego doświadczenia w byciu menedżerem, jeżeli pełniłeś taką rolę nieoficjalnie to taka forma nam również odpowiada.
- Praktyczna znajomość seo, sem, fb ads, cro, ux, em&ma i innych taktyk (kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień).
- Doświadczenie w rekrutacji zespołów, oraz agencji.
- Wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów.
- Odpowiedzialność, dyscyplina pracy i zaangażowanie.
- Umiejętność negocjacji, potrzeba decyzyjności.
- Analityczne i strategiczne myślenie.
- Mile widziane doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowej/marki/biznesu.
- Wysoka znajomość narzędzi i systemów marketingowo – sprzedażowych oraz systemów analitycznych.
- Stała potrzeba rozwoju z zakresu ecommerce i marketingu.
- Potrafisz przyznać się do porażki, wyciągać błędy klientów, oraz stale testować różne rozwiązania i na tej podstawie wyciągać wnioski, które za chwilę wdrożysz.
- Mile widziane predyspozycję do przekazywania wiedzy, szkolenia i rozwijania innych.
Co oferujemy:
- Stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości i decyzyjności. Pracujemy z małymi i średnimi ecommerce oraz markami DTC.
- Możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę.
- Kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) oraz innymi konsultantami w zespole Strategic Mind i wspólna praca nad wynikiem najfajniejszych sklepów internetowych i marek DTC.
- Stałą wewnętrzną edukację i wsparcie członków naszego zespołu – mocno na to stawiamy i wspieramy.
- Praca zdalna / praca w biurze w Warszawie - mile widziane cykliczne spotkania w biurze w Warszawie
- Faktura B2B / umowa o dzieło, zlecenie.
Jeżeli masz doświadczenie (wymagane) w pracy na rzecz sklepów internetowych:
a) chcesz zmienić ciepłą posadę na pracę dla kilku projektów pełną wyzwań, ale również stałego rozwoju
b) może jesteś freelancerem z doświadczeniem po stronie ecommerce i chcesz skupić się tylko na pracy, zamiast na szukaniu swoich klientów:
NIE ROZPATRUJEMY APLIKACJI BEZ ODPOWIEDZI NA PONIŻSZE PYTANIA:
- Podeślij CV klikając w przycisk aplikowania w tytule podaj nazwę stanowiska.
- W treści dodaj krótkie zwięzłe odpowiedzi na pytania:
- a) w jaki sposób przygotowujesz taktykę marketingowo-sprzedażową i jakie elementy zawiera (plan marketingowy na kanały, działy, działania)
- b) jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA? oceń w skali od jednego do dziesięciu każdą umiejętność.
- c) jakie porażki związane z pracą do tej pory miałeś i czego się z nich nauczyłeś?