eCommerce Marketing Expert - Konsultant
Marketing

eCommerce Marketing Expert - Konsultant

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

analiza

priorytetyzacja

marketing

konsultant

e-commerce

Mile widziane

team leader

doradztwo

Asana

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Strategic Mind to firma konsultingowo-szkoleniowa wyspecjalizowana w układaniu marketingu i podnoszeniu sprzedaży w sklepach internetowych oraz markach DTC, które chcą rosnąć w kanale ecommerce & marketplace. Znamy elementy przydatne do osiągnięcia sukcesu w ecommerce, pomagamy je wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą ecommerce, oraz zespołem i agencjami po stronie sklepu, dzięki temu mamy wysoką odpowiedzialność za wynik.


Łączymy specjalistyczne umiejętności w jednym komplementarnym zespole. Posiadamy praktyczne doświadczenia i know how, które bezpośrednio wpływa na wynik naszych Klientów. Wspieramy ecommerce w podejmowaniu lepszych decyzji, które realizują wspólnie ustalone cele. Współtworzymy strategię marketingową oraz taktykę komunikacji i dbamy o jej prawidłową egzekucję wspólnie z zespołem Klienta i potencjalnie agencjami. Niezależnie i obiektywnie analizujemy oraz kontrolujemy KPI, wyniki, klientów i konkurencje.


Bezpośrednia praca z klientem (w większości właściciel / członek zarządu / dyrektor / manager ecommerce), jego zespołem, oraz potencjalnie agencjami. Odpowiedzialność za analizę biznesu, wspólnie zaprojektowanie strategii, przygotowanie i i optymalizacja krótko i średnioterminowej taktyki, najlepsze rekomendacje poprawiające marketing i podnoszące sprzedaż, oraz stałe wsparcie w działaniach i koordynacji taktyk za pomocą wspólnie rekrutowanego działu marketingu i sprzedaży klienta oraz agencji. Nie obawiamy się zakasać rękawów i jeżeli sytuacja tego wymaga zająć się działaniami egzekucyjnymi, zazwyczaj - okresowo.


Wynagrodzenie: od 10000 zł – 13000 zł netto faktura B2B + VAT (lub brutto w przypadku umowy o dzieło/zlecenie/UOP) – pełny wymiar. 


Miejsce pracy: W większości czasu zdalnie. Mile widziane cykliczne spotkania w biurze w Warszawie, oraz u naszych Klientów.


Jaki będzie Twój zakres obowiązków?


  1. Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce (resellerzy oraz marki DTC)
  2. Przygotowywanie rekomendacji i realizacja części zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux.
  3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów w systemie do zarządzania zadaniami/projektami oraz wdrożenie tego typu narzędzi dla klientów
  4. Wspólne projektowanie strategii marketingowej i komunikacji
  5. Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem.
  6. Ścisła współpraca i kontrola wspólnie wybranego zespołu
  7. Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji
  8. szkolenie i wsparcie zespołu Kliena


Oczekiwania:


  1. Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektem, zespołem lub działem marketingu i/lub ecommerce po stronie sklepów internetowych (wymagamy głównie doświadczenia w pracy po stronie ecommerce) – nie musisz mieć oficjalnego doświadczenia w byciu menedżerem, jeżeli pełniłeś taką rolę nieoficjalnie to taka forma nam również odpowiada.
  2. Praktyczna znajomość seo, sem, fb ads, cro, ux, em&ma i innych taktyk (kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień).
  3. Doświadczenie w rekrutacji zespołów, oraz agencji.
  4. Wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów.
  5. Odpowiedzialność, dyscyplina pracy i zaangażowanie.
  6. Umiejętność negocjacji, potrzeba decyzyjności.
  7. Analityczne i strategiczne myślenie.
  8. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowej/marki/biznesu.
  9. Wysoka znajomość narzędzi i systemów marketingowo – sprzedażowych oraz systemów analitycznych.
  10. Stała potrzeba rozwoju z zakresu ecommerce i marketingu.
  11. Potrafisz przyznać się do porażki, wyciągać błędy klientów, oraz stale testować różne rozwiązania i na tej podstawie wyciągać wnioski, które za chwilę wdrożysz. 
  12. Mile widziane predyspozycję do przekazywania wiedzy, szkolenia i rozwijania innych.


Co oferujemy:


  1. Stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości i decyzyjności. Pracujemy z małymi i średnimi ecommerce oraz markami DTC.
  2. Możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę.
  3. Kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) oraz innymi konsultantami w zespole Strategic Mind i wspólna praca nad wynikiem najfajniejszych sklepów internetowych i marek DTC.
  4. Stałą wewnętrzną edukację i wsparcie członków naszego zespołu – mocno na to stawiamy i wspieramy.
  5. Praca zdalna / praca w biurze w Warszawie - mile widziane cykliczne spotkania w biurze w Warszawie
  6. Faktura B2B / umowa o dzieło, zlecenie.


Jeżeli masz doświadczenie (wymagane) w pracy na rzecz sklepów internetowych:

a) chcesz zmienić ciepłą posadę na pracę dla kilku projektów pełną wyzwań, ale również stałego rozwoju

b) może jesteś freelancerem z doświadczeniem po stronie ecommerce i chcesz skupić się tylko na pracy, zamiast na szukaniu swoich klientów:


NIE ROZPATRUJEMY APLIKACJI BEZ ODPOWIEDZI NA PONIŻSZE PYTANIA:


  1. Podeślij CV klikając w przycisk aplikowania w tytule podaj nazwę stanowiska.
  2. W treści dodaj krótkie zwięzłe odpowiedzi na pytania:
  3. a) w jaki sposób przygotowujesz taktykę marketingowo-sprzedażową i jakie elementy zawiera (plan marketingowy na kanały, działy, działania)
  4. b) jak oceniasz swój poziom znajomości seo, sem, fb ads, cro, ux, GA, GTM, email marketing & MA? oceń w skali od jednego do dziesięciu każdą umiejętność.
  5. c) jakie porażki związane z pracą do tej pory miałeś i czego się z nich nauczyłeś?