Jesteś osobą zorientowaną na rozwiązania, która uwielbia rozwiązywać zagadki? Szukasz miejsca pracy, które doceni Twój feedback i pozwoli Ci mieć realny wpływ na to, jak wygląda produkt?
Surfer Local poszukuje Specjalistów ds. Wsparcia Klienta, którzy nie boją się zabierać głosu, gdy zachodzi taka potrzeba i potrafią aktywnie zaangażować się w proces tworzenia naszego produktu.
O Firmie
Surfer Local to narzędzie, które łączy strategię, analizę, monitorowanie i optymalizację profili Google Moja Firma w jeden proces, pomagając zespołom zajmującym się optymalizacją profili GMF budować swoją markę (oraz ich klientów) i konsekwentnie zwiększać widoczność firmy w sieci. Tworzymy wiodące oprogramowanie SEO, które nie podąża za trendami, ale je wyznacza.
Jesteśmy zlokalizowani we Wrocławiu, ale głównie pracujemy zdalnie.
Aby dołączyć do naszego zespołu, musisz być gotowy do:
- Dostarczania najwyższej jakości obsługi klienta poprzez live-chat i e-maile.
- Tworzenia artykułów do bazy wiedzy, które użytkownicy będą chętnie czytać i będą one usprawniały proces rozwiązywania ich problemów.
- Wskoczenia na rozmowy demonstracyjne z naszymi klientami, jeśli zajdzie taka potrzeba.
- Być rzecznikiem klienta - nawet jeśli wszyscy inni się z tym nie zgadzają.
- Stać się aktywnym słuchaczem, który zrozumie potrzeby i problemy naszych klientów.
- Zrobienia wszystkiego, aby znaleźć odpowiedź na pytanie klienta.
Osoba, którą chcemy zatrudnić:
- Doskonale zna język angielski (min. C1)
- Wie, jak ważne jest Customer Experience i dlaczego
- Woli podążać własną ścieżką i nie potrzebuje przewodnika
- Wypowiada się, wie jak wskazać plusy i minusy, lubi być angażowany w dyskusje
- Ceni sobie wolność i potrafi ją wykorzystać na swoją korzyść
Surfer to świetny zespół, którego warto być częścią, ponieważ:
- Nasi klienci to najlepsi eksperci SEO na świecie - więc nauczysz się wiele o branży i procesach
- Ufamy sobie nawzajem - i ograniczamy biurokrację do minimum. Żadnych timesheets, żadnej inwigilacji
- Docenimy Twoje własne inicjatywy, zamiast je odrzucać
- Możesz zostać liderem działu
- Mamy budżet na edukację - ale również dzielimy się zasobami wewnątrz zespołu
- Często organizujemy wyjazdy i wspólne spotkania w różnych ciekawych miejscach w kraju
Nigdy wcześniej nie byłeś Specjalistą ds. Wsparcia Klienta? Nie martw się - z przyjemnością nauczymy Cię wszystkiego, co niezbędne. Szukamy kogoś, kto ma odpowiedni sposób myślenia i nastawienie, a nie 5+ lat doświadczenia. Jeśli jesteś osobą zorientowaną na cel i zaangażowaną, która uwielbia rozwiązywać problemy, aplikuj już teraz!