Czym różnimy się od innych firm:
- nie jesteśmy korporacją. Nie jesteśmy też startupem, ale zdecydowanie bliżej nam do takiej kultury;
- nie mamy własnego produktu — pracujemy dla klientów. Z jednej strony oznacza to mniej autonomii, ale z drugiej - więcej wyzwań!
- angażujemy się zarówno w małe projekty – trwające kilka tygodni, dla lokalnych klientów – jak i w duże przedsięwzięcia, często trwające dłużej niż rok, dla klientów międzynarodowych;
- pracujemy w metodyce agile, jeżeli tylko odpowiada ona specyfice projektu;
- jednym z naszych priorytetów jest wysoka jakość tworzonych produktów — od pomysłu, przez grafikę a na technologii kończąc.
Pasujemy do siebie, jeżeli:
- lubisz, rozumiesz i znasz specyfikę pracy w obszarze sprzedaży (szczególnie w biznesach skupionych na digitalu);
- masz doświadczenie w zarządzaniu komunikacją z potencjalnymi klientami w oparciu o system CRM (np. Salesforce, HubSpot);
- doskonale odnajdujesz się w szeroko pojętym świecie IT, rozumiesz specyfikę tej branży a w swojej pracy stosujesz najlepsze z możliwych rozwiązań;
- komunikujesz się płynnie w języku angielskim i w sposób dopasowany do klienta;
- lubisz analizować, szukać dziury w całych i wymyślać rozwiązania, które nie są oczywiste;
- masz swoje zdanie i nie boisz się nim dzielić;
- cenisz opinie innych i chcesz pracować w firmie, w której ważna jest wymiana myśli (kultura feedbacku);
- wierzysz, że najlepsze efekty można osiągnąć pracując w dobrym zespole.
Twoje przyszłe obowiązki to:
- aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych (głównie USA, Europa Zachodnia i Bliski Wschód);
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym przy użyciu CRM;
- stałe poszerzanie sieci potencjalnych klientów poprzez udział w wydarzeniach branżowych oraz social selling;
- kwalifikowanie i obsługiwanie przychodzących zapytań dotyczących potencjalnej współpracy;
- tworzenie i przedstawianie ofert sprzedażowych;
- analizowanie i optymalizowanie wykorzystywanych rozwiązań i działań w celu ciągłego ulepszania jakości procesu sprzedażowego.
Na naszą kulturę pracy składają się:
- otwarta komunikacja – tworzymy przestrzeń dla wymiany pomysłów i doświadczeń;
- proaktywność – to najlepszy sposób, by stale rozwijać zespół i samych siebie;
- u nas nie ma dyrektorskich gabinetów – pracujemy ramię w ramię;
- interdyscyplinarne zespoły projektowe – w ramach zespołu każdy przyjmuje rolę wynikającą z jego umiejętności i potrzeb;
- stałe poszerzanie naszego pola działania – ciągłe poszukiwanie jeszcze lepszych technologii i rozwiązań odpowiadających potrzebom naszych klientów;
- podejście agile – rozumiana szerzej niż tylko Scrum.
Jak wygląda praca u nas?
- Mamy na miejscu studio graficzne, projektantów UX, programistów frontend oraz backend… Jednym słowem, realizujemy kompleksowo.
- Korzystamy ze Scruma, mieszamy się pomiędzy projektami, prowadzimy retrospekcje — ulepszamy się ciągle.
- Tworzymy długoletnie relacje z Klientami, więc jest się do kogo przyzwyczaić.
- Wierzymy w zasady fair-play wobec każdego, pracę zespołową, dobrą przygodę oraz bezpieczeństwo (dlatego pensja jest zawsze przed końcem miesiąca).
- Po pracy trzymamy się nadal razem — na piwie, na grillu, na żaglówkach — tworzymy zespół, z którym chce się spędzać więcej niż 8 godzin dziennie.
- Czekamy na to, co Ty wniesiesz do naszego zespołu — każdy głos się liczy.
To ogłoszenie to jedynie przedsmak tego co mamy Ci do zaoferowania. Konsola do gier? Mamy. Dress Code? Nie chcemy. Elastyczne godziny? Są! A twoje wolne jest płatne. Zapewniamy Multisport i Medicover oraz wiele innych pozapłacowych benefitów. Wiadomo, o co chodzi.
Ale najlepiej przekonać się na własnej skórze — przyjdź, poznaj nas bliżej i zadecyduj czy Ci się podoba!